"Planul de extindere si modernizare a spatiilor e generat de dezvoltarea activitatii Doraly Expo Market prin atragerea de noi comercianti si extinderea, in consecinta, a gamei de produse. In acelasi timp, raspunde si tendintei de crestere a numarului de vizitatori, care estimam ca va depasi trei milioane in anul 2018", declara Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Pavilionul P9 va avea o suprafata construita de 6.600 de metri patrati si va fi destinat comercializarii produselor electrocasnice, a textilelor pentru casa, articolelor de mobilier dar si a celor pentru copii. Nu vor lipsi nici produsele sanitare si cele destinate activitatilor sportive si de turism. Pavilionul va fi impartit in spatii cu dimensiuni cuprinse intre 60 si 160 de metri patrati, adaptate noilor game de produse. In plus, un spatiu de 1900 de metri patrati va fi pregatit pentru segmentul cash & carry,

"Anul trecut, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a inregistrat o crestere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importanta decat media generala a parcului comercial. De altfel, de la inceputul anului trecut, suprafata totala a spatiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, pana la 25.000 de metri patrati, cat ocupa in prezent", mai spune Alexandru Rusu.

Pavilionul P10 va gazdui, de asemenea, game noi de produse intr-un spatiu de 1.500 de metri patrati, iar pavilionul P11 va fi destinat serviciilor bancare si va avea o suprafata de 163 de metri patrati. Investitia totala in extinderea parcului cu cele trei pavilioane noi se ridica la 5,4 milioane de euro.

Dupa 7 luni si 300.000 de...
Citeste si: Dupa 7 luni, Glovo se extinde in alte orase din tara

Reprezentantii Doraly estimeaza ca noile categorii de produse vor extinde natural si gama articolelor comercializate online pe platforma doraly.ro, primul marketplace cu preturi flexibile din Romania, concentrat pe comertul en-gros.

Cele trei pavilioane noi vor gazdui inca 40 de comercianti, crescand astfel numarul total al celor care isi desfasoara activitatea in Expo Market Doraly la aproape 600 de producatori, importatori si distribuitori, care comercializeaza articole pentru casa, iluminat si electrice, articole sanitare, birotica, bricolaj, produse pentru gradina, scule si unelte, mobilier, dar si produse alimentare si bauturi. Asteptam in parcul comercial, dar si pe platforma online comercianti cu game complementare produselor pe care le vindem in prezent, cum ar fi electronice si electrocasnice mari, mobile, textile, articole sportive, care sunt interesati de modelul multichannel e-wholesale si de sistemul afisarii preturilor care scad proportional cu cantitatea comandata, completeaza Alexandru Rusu.

Doraly pune la dispozitia chiriasilor sai spatii moderne destinate comertului de tip en-gros, cash&carry si retail. Pavilioanele sunt personalizate in functie de nevoile comerciantilor si ofera solutii complexe de comercializare si depozitare, sisteme de securitate de ultima generatie, eficienta energetica sporita care se traduce prin consum minim de energie si costuri de functionare reduse.

Cifra de afaceri totala a firmelor care isi desfasoara activitatea in spatiile comerciale din Doraly Expo Market s-a ridicat in 2017 la peste 780 de milioane de euro, in crestere cu 8,5% fata de anul precedent. Reprezentantii Doraly se asteapta ca tendinta ascendenta sa fie mentinuta si in 2018.

Restaurantul BistroMar se...
Citeste si: BistroMar se extinde dupa o investitie de circa 50.000 de euro

Infiintat in 1993, Expo Market Doraly a fost primul parc comercial specializat in produse alimentare si non-alimentare din Romania. Dezvoltat pe o suprafata de 280.000 de metri patrati, pe ambele parti ale soselei Bucuresti - Urziceni, in Afumati, Ilfov, Expo Market Doraly dispune de 850 de spatii comerciale in 31 de pavilioane, cu o suprafata totala inchiriabila de peste 84.000 de metri patrati si aproximativ 3000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Parcul comercial gazduieste peste 550 de producatori, importatori si distribuitori si o gama variata de peste 550.000 de produse.