Coca Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume, ia in considerare comercializarea unor produse in componenta carora se vor gasi compusi pe baza de canabis.

Kent Landers, purtatorul de cuvant al companiei, a precizat ca nu a fost luata inca nicio decizie in sensul introducerii unui compus pe baza de canabis in bauturile companiei, insa se uita cu atentie la cum evolueaza acest sector, conform news.sky.com.

Efectul canabidiolului, al carui acronim este CBD, nu are aceeasi efecte ca marijuana ci are rolul de a reduce inflamatiile, durerile si crampele. Mai multe informatii din piata precizeaza ca producatorul de bauturi racoritoare ar fi discutat deja cu compania Aurora Cannabis din Canada pentru a produce o bautura sanatoasa. Dupa aceste zvonuri, actiunile companiei Aurora au crescut luni cu 23% la bursa din New York, dar nu numai, observandu-se evolutii semnificative si in cazul altor jucatori din industrie, precum Tilray Inc, ale carui actiuni au crecut cu 9,4%.

Planurile unuia dintre cele mai faimoase branduri din lume in ceea ce priveste sectorul produselor ce contin canabis arata interesul din ce in ce mai ridicat de care aceasta industrie se bucura. Canada este una dintre pietele care va juca un rol important in dezvoltarea industriei, dupa ce a legalizat consumul de canabis in scop recreational.

De asemenea, Constellation Brands, gigantul producator de bauturi spirtoase care are in portofoliu nume precum Corona, a investit sume impresionante de bani in Canopy Growth, producator canadian de marijuana medicinala evaluat la 10 miliarde de dolari.

Citeste si:
Coca-Cola schimbă aroma Cola Zero. Își va supăra clienții?
Coca-Cola schimbă aroma Cola...

Sursa foto: Mahony / Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri