Kaufland a lansat o noua marca proprie de alimente fara lactoza si fara gluten: „K-free”, destinata celor care au intoleranta la aceste substante. Gama K-free fara gluten cuprinde 10 produse, iar o parte din produsele fara gluten - mai exact, pastele - sunt produse in Romania si distribuite la nivel de grup. Pastele K-free sunt fabricate in singura facilitate din Romania certificata pentru produse gluten free. Interesul tot mai crescut pentru astfel de produse a generat demersurile ca din anul 2019 sa debuteze in Romania schema de audit si certificare pentru producatorii gluten free.

„Intoleranta/alergia la anumite substante continute de alimente poate avea repercusiuni asupra sanatatii sau starii generale a persoanelor. Prin noile produse „K-free”, oferim o selectie de alimente de baza gustoase si cu preturi accesibile, pentru toti cei care sunt nevoiti sau doresc sa renunte la ingrediente precum glutenul sau lactoza,” a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Boala celiaca sau intoleranta la gluten este o afectiune autoimuna declansata de ingestia de gluten (proteina din grau, secara si orz) la persoanele cu predispozitie genetica. La nivel european, afecteaza circa 1% din populatie si poate debuta la orice varsta. In lipsa respectarii regimului fara gluten, aceasta boala poate avea consecinte de sanatate importante, cum ar fi osteoporoza, infertilitatea, avorturile repetate, anemia prin deficit de fier si anumite forme de cancer. In Romania, aproximativ 5% dintre persoanele cu risc sunt diagnosticate.

Gama K-free fara gluten este destinata persoanelor cu intoleranta la gluten, cuprinde 10 articole fara gluten in categoria amestecuri pentru copt paine, checuri sau briose, paste fainoase & musli.

Pastele fainoase contin in proportie de 98% faina de malai si 2% faina de naut. Porumbul ajunge direct de pe camp in moara fabricii si de acolo in locul de productie pentru pastele fainoase fara gluten. Acest lucru inseamna transporturi pe distante scurte si o prelucrare rapida fara a utiliza multe ambalaje. In plus, Kaufland a renuntat complet la emulgatori, astfel incat pastele sunt mai aspre dupa fierbere si sosurile adera mai bine.

Musli este disponibil cu gust de ciocolata si cu fructe, ambele variante in calitate bio. In plus, ciocolata este certificata prin intermediul Fairtrade Cocoa Program. Gama fara gluten are o eticheta cu design portocaliu.

Intoleranta la lactoza reprezinta incapacitatea de a digera cantitati semnificative de lactoza. Este intalnita la circa 75% din populatia lumii si la 17% dintre romani, fiind cea mai frecventa forma de intoleranta alimentara.

Gama fara lactoza cuprinde 3 articole fara lactoza – smantana UHT pentru frisca, lapte UHT cu 1,5% sau 3,8% grasime. Gama fara lactoza poate fi usor recunoscuta prin eticheta mov.

Cele 13 produse diferite marca proprie „K-free” sunt deja disponibile in toate magazinele Kaufland din Romania. Acestea se afla la indemana clientilor, in raioanele dedicate. Pentru a fi cat mai usor de gasit in cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor si le-a semnalizat atent. In afara de culoarea specifica fiecarei game, o etichetare clara aplicata pe ambalaj ajuta clientii sa recunoasca imediat daca un anume articol nu contine lactoza sau gluten - sau niciuna dintre acestea.

Produsele au fost dezvoltate impreuna cu experti si furnizori atent selectati, calitatea acestora fiind verificata in laboratoare independente. Portofoliul de produse „K-free” se va largi, Kaufland Romania avand in vedere, pentru viitor, o extindere a marcii si la alte categorii de produse de tipul „nu contine”.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 120 magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri