Grupul City Grill a ajuns in 2018 la o cifra de afaceri de 37,7 milioane de euro, inregistrand o crestere de 4 milioane de euro fata de anul precedent. Si numarul de clienti a inregistrat o crestere de 10% fata de anul precedent, fiind principalul motor al evolutiei cifrei de afaceri.

Cu o crestere de 11% fata de 2017, Grupul City Grill ramane cel mai important grup romanesc de HoReCa, generand o cifra de afaceri de 37,7 milioane de euro in 2018. 40% din cifra de afaceri provine de la clientii fideli ai restaurantelor din Grup, utilizatori ai sistemului de fidelizare Out4Food.

Valoarea medie a bonului in anul 2018 in restaurantele din Grupul City Grill a fost de aproximativ 100 de lei, iar numarul de clienti a inregistrat o crestere de 10% fata de anul precedent, fiind principalul motor al evolutiei cifrei de afaceri.

Locatiile premium au fost cele mai cautate, inclusiv pentru evenimente: Caru’ cu bere, Pescarus, Hanu’ lui Manuc si Hanu’ Berarilor. Potrivit unui studiu realizat pentru grupul City Grill in 2018, restaurantul Caru’ cu bere este preferatul bucurestenilor. De altfel, Caru’ cu Bere a devenit o referinta si pentru turistii straini.

Pentru 2019, Grupul City Grill prognozeaza o crestere de cel putin 10 procente, urmand sa depaseasca un nou prag financiar de 42 milioane de euro.

Invatamantul profesional...
Citeste si: Invatamantul profesional dual, colac de salvare pentru angajatori

Doua restaurante noi in 2019

Extinderea Hanu’ Berarilor - Casa Soare, unde Grupul City Grill construieste o anexa care va avea rol de sala de evenimente si bucatarie, alaturi de reamenajarea interiorului restaurantului Pescarus reprezinta proiectele majore realizate in 2018 in restaurantele existente. Valoarea investitiilor din 2018 s-a ridicat la 2,3 milioane de euro, iar pentru 2019 sunt bugetate investitii in valoare de 3.5 milioane de euro.

"In 2018 ne-am bugetat o suma aproape dubla pentru investitii, insa am preferat sa nu grabim extinderea si sa continuam cautarea spatiilor ideale pentru dezvoltarea retelei de restaurante. Mizam in continuare pe specificul romanesc si ne dorim sa cream destinatii gastronomice cu identitate, care sa fie potrivite cu filozofia de business si cu publicul nostru. Avem discutii permanent, atat in Bucuresti, cat si in alte orase mari ale tarii, iar anul acesta vrem sa deschidem doua noi restaurante", a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

In 2018, Grupul City Grill a intensificat programul de investitii in dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa. Proiectele principale din acest segment sunt Academia City Grill, care pregateste personal acreditat pentru domeniul ospitalitatii, precum si inceperea proiectului de invatamant dual alaturi de Liceul Mihai Bravu din Bucuresti, in cadrul caruia sunt implicati 60 elevi din doua clase.

"2018 a fost marcat, mai mult ca niciodata, de deficitul de forta de munca in domeniul nostru, dar am vazut semnale puternice si din alte industrii. Speram ca actiunile noastre pentru cresterea nivelului de pregatire, a standardului de beneficii pentru angajati si educatie sa fie completate la nivel de piata si de alti jucatori, astfel incat Romania sa poate fi o tara de top pe harta ospitalitatii", a mai spus Daniel Mischie.

Daniel Mischie, CEO Grupul...
Citeste si: Criza de personal in HoReCa: solutia Grupului City Grill

City Grill are peste 1.350 de angajati in restaurantele si cafenelele operate si este cel mai important angajator roman din industria restaurantelor. Cele mai cautate pozitii sunt cele de picoli, ospatari, bucatari si ajutor de bucatar.

Citeste si: Daniel Mischie, CEO City Grill: Nu avem oameni sa ne tinem afacerile deschise


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Grupul City Grill, program de formare profesionala de 250.000 de euro