Dupa 15 ani de activitate in domeniul ospitalitatii, Grupul City Grill estimeaza afaceri de 42 milioane euro si 5 milioane de clienti. In prezent, Grupul cuprinde 9 branduri, 18 restaurante si cafenele si o echipa de 1350 persoane, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din industria HoReCa.

Cifra de afaceri a Grupului City Grill a crescut constant de-a lungul celor 15 ani de la infiintare, mai putin in anul 2009, cand intreaga piata a fost afectata de recesiune. Astfel, in 2019, Grupul City Grill va inregistra o cifra de afaceri de peste 25 ori mai mare fata de cea inregistrata in 2004, respectiv 42 milioane euro, fata de 1,6 milioane euro.

Fata de acum 15 ani, piata restaurantelor s-a dezvoltat puternic, urmand sa ajunga anul acesta la o valoare de circa 3 miliarde de euro, cu estimari de crestere de 12-15% fata de anul precedent. "Principalele evenimente care au marcat dinamica pietei restaurantelor - fiscalizarea, interzicerea fumatului si intrarea in Uniunea Europeana - au avut un impact pozitiv asupra dezvoltarii industriei, prin diversificarea si cresterea numarului de restaurante. De asemenea, datorita turismului, clientii au inceput sa aprecieze mai mult calitatea serviciilor, atmosfera si designul restaurantelor in care ies", a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Tendintele actuale arata dominatia restaurantelor pentru pranz (convenience) si a restaurantelor eveniment (dinner), precum si a livrarilor. De asemenea, accentul s-a mutat de pe cantitate catre calitate, iar preparatele cu ingrediente locale si proaspete sunt tot mai populare.

Studiul demarat de Grupul City Grill anul trecut, in Bucuresti, arata ca respondentii apreciaza in egala masura calitatea serviciilor (viteza, amabilitate), curatenia si atmosfera din restaurant si respectiv calitatea preparatelor (gustul, prospetimea si diversitatea meniului). Potrivit aceluiasi studiu, preparatele traditionale romanesti se mentin in atentia publicului, bucataria romaneasca fiind preferata de 66% dintre respondenti, in timp ce fripturile sunt preparatele consumate in oras cel mai des de 65% dintre acestia, urmate de mancarea gatita, consumata de 59%.

Digitalizarea, preferinta pentru preparate locale si proaspete si expansiunea serviciilor de livrare vor influenta semnificativ industria restaurantelor in urmatorii 15 ani. "Masa de pranz este tot mai des servita la birou sau acasa, chiar daca mancarea este comandata de la restaurantele apreciate. Este un fenomen care va ramane activ si care, din cauza traficului si provocarii de a gasi loc de parcare, cumulate cu confortul de a manca acasa sau in locurile special amenajate de la locul de munca, va inlocui pe termen lung pranzul in oras", a precizat Daniel Mischie.

Citeste si:
Voucherele de vacanta, sabie cu doua taisuri pentru turismul romanesc
Voucherele de vacanta, sabie...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Grupul City Grill se extinde in zona de retail cu Pravalia lui Manuc