Platforma de recrutare online eJobs a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 9,6 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de anul anterior. Astfel, pentru al treilea an consecutiv, compania ramane lider al industriei, cu o cota de piata de peste 50%. Pentru 2019, eJobs tinteste o crestere de aproximativ 30% a cifrei de afaceri.

Principalul motor de crestere in 2018 a fost reprezentat de anunturile de joburi, eJobs inregistrand peste 100.000 de anunturi de anunturi postate si mai mult de 9 milioane de aplicari ale candidatilor.

”Anul trecut a fost unul in care am crescut considerabil din activitatea de core business, insa ne-am extins si pe linii conexe, de la linia de evenimente HR World pana la proiecte dedicate unor anumite categorii de candidatii, cum ar fi Primul Job sau linia scurta de consiliere profesionala pentru candidatii nedigitalizati. Am adus, totodata, in Romania primul comparator de salarii din piata, Paylab si am continuat sa oferim servicii de employer branding. In acest moment, cine nu merge dincolo de punctul in care este doar o platforma de recrutare online, nu mai poate fi competitiv si atragator, nici pentru candidati, nici pentru clienti", a declarat Bogdan Badea, CEO eJobs Romania.

In 2019, eJobs lanseaza proiecte noi: Academia de IT si Academia de Employer Branding. ”Sunt doua proiecte pe care le-am adus in Romania in calitate de parteneri ai Coders Lab, din Polonia, pentru Academia de IT, respectiv Universum Global, din Suedia, pentru Academia de Employer Branding. Prima se adreseaza celor care vor o cariera in IT, indiferent de varsta pe care o au sau de experienta profesionala, iar a doua ii vizeaza pe specialistii in HR sau Marketing care vor sa se supra-specializeze in Employer Branding si sa obtina o certificare in acest sens”, a precizat Bogdan Badea.

”Sunt doua zone care au nevoie acuta de specialisti si, dincolo de asta, sunt si foarte multi candidati care isi doresc sa lucreze in IT sau in Employer Branding, atrasi fie de ideea salariilor mari, fie de faptul, cum e cazul employer brandingului, ca este un domeniu nou, in care companiile au inceput sa investeasca foarte mult si care, prin urmare, a inceput si sa se dezvolte rapid”, a adaugat acesta.

Pentru 2019, eJobs tinteste o crestere de aproximativ 30% a cifrei de afaceri. O contributie importanta in atingerea acestei cresteri o vor avea atat liniile de business lansate anul trecut, cat cele doua Academii si linia de Masterclass-uri, lansate anul acesta.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
(P) Redefinirea retentiei in HR: Cum pastrezi angajatii in companie?