Kaufland a lansat un nou concept de hipermarket, implementat in premiera in magazinul din Colentina, care a fost complet reamenajat.


Transformarile includ: raioane noi – precum Sushi Bar, Fresh Bar, Sandwich Bar, rotiserie interioara, vitrine tip bar cu self-service, sortimente noi de produse proaspete, vitrine cu servire asistata si signalistica supradimensionata la raioane, precum si un design nou, implementat atat in interior, cat si in exterior – la punctul Grill si in parcare.

De asemenea, magazinul are o pozitionare noua a raioanelor, ce tine cont de obiceiurile de cumpararare ale clientilor prin alaturarea produselor complementare.

"Acest concept este in premiera pentru reteaua Kaufland din toate tarile. Daca, pe termen mediu si scurt se dovedeste unul eficient, ne gandim sa il replicam si in alte locatii', a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania, care a adaugat ca investitia in acest magazin a fost mai mare decat in cazul altor reamenajari de magazine.

Magazinul include si cele mai recente concepte lansate de Kaufland, Tabac Shop si buticul de frumusete K-Beauty, un spatiu ce ofera produse cosmetice, machiaj si parfumerie, dotat cu casa proprie de marcat si consultanti specializati pentru vanzare asistata.

Automat de reciclare a deseurilor

In parcarea magazinului, Kaufland pune la dispozitie si o infrastructura de reciclare de tip self-service, cu automate speciale pentru trei tipuri de ambalaje, inclusiv plastic. Aici, clientii pot recicla PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru) si vor primi drept rasplata un cupon de reducere ce poate fi folosit in magazin.
In plus, noul magazin din Colentina detine si o instalatie de climatizare ecologica. Sistemul de frig din magazin este fara freon si utilizeaza numai CO2, protejand astfel mediul inconjurator, fara sa foloseasca pentru incalzire lemne, gaze sau petrol.

Cu prilejul redeschiderii magazinului a fost extinsa si reteau de gradini urbane comunitare „Gradinescu”. Proiectul Gradinescu a fost demarat in 2017, prin dezvoltarea unei retele formate din 11 gradini urbane comunitare. Gradinile sunt concepute pentru a fi ingrijite de locuitori – prin participare si de echipa Gradinescu – prin expertiza, facilitare si cercetare.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 126 de magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri