Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA a desemnat Asocierea RailWorks castigatoare a procedurii de licitatie publica pentru modernizarea subsectiunilor Brasov - Apata si Cata - Sighisoara, aflate pe sectiunea Brasov - Sighisoara, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, potrivit unui comunicat de presa emis joi.

Oferta financiara a Asocierii RailWorksa fost de 2,9 miliarde de lei fara TVA, contractul de achizitie publica urmand a fi incheiat si semnat de ambele parti la finalul perioadei legale de contestatii.

Sursa de finantare pentru modernizarea subsectiunilor Brasov - Apata si Cata - Sighisoara, in lungime totala de 86 de km, este asigurata din fonduri nerambursabile si de la bugetul de stat, iar obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii si suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulatie de 160 km/h, pentru trenurile de calatori.

Contractul prevede mai multe lucrari de infrastructura si suprastructura feroviara: terasamente, linii de cale ferata, consolidari poduri, podete, tuneluri, pasaje superioare, linie de contact, sistem de informare a calatorilor, energoalimentare, telecomunicatii, comunicatii pentru semnalizare, fibra optica, supraveghere video, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termoventilatie, aparari de maluri, semnalizare, protectia mediului.

Prin modernizarea infrastructurii si suprastructurii feroviare se asigura conditii tehnice pentru circulatia trenurilor de calatori si marfa cu viteze de 160 km/h pentru trenurile de calatori si de 120 km/h pentru trenurile de marfa, cresterea gradului de confort si de siguranta a traficului feroviar, potrivit CFR SA.

Citeste si:
Drumurile noastre poate...in viitor. Doar 15 km, inaugurati in 2017
Retrospectiva 2017: Doar 15...

Sursa foto: Denis Belitsky / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Ce proiecte de infrastructura ar trebui sa fie gata in 2019?