In 2010 a deschis propria afacere de organizari de evenimente, alaturi de cel mai bun prieten din liceu. S-au motivat reciproc, s-au incurajat in permanenta, iar rezultatele au aparut rapid pentru ca stiau exact unde vor sa ajunga.

In acest an, Events by Carmen Ionita implineste 9 ani de activitate. Care crezi ca este cheia succesului in domeniu pe termen lung?

Noi acoperim toate segmentele si detinem toate instrumentele necesare organizarii unui eveniment, iar acest lucru ne diferentiaza de competitorii nostri. Mai mult de atat, suntem foarte atenti la feedbackurile primite de la clienti si invatam permanent de la acestia.

Apoi, un alt aspect important, de multe ori ignorat si pierdut printre cifre, exceluri si tehnicalitati este pasiunea. Pentru clientii nostri, nunta este unul dintre cele mai importante momente din vietile lor si tratam acest lucru nu doar cu respect, dar si cu implicare emotionala. in cadrul agentiei, ne-am facut un titlul de onoare din transformarea dorintelor in realitate. Dincolo de asta, intuitia si experienta isi spun cuvantul pentru ca de multe ori, noi stim deja ce vrea clientul inainte ca acesta sa isi poata vizualiza dorinta.

Nu in ultimul rand, o alta componenta a succesului Events by Carmen Ionita este o echipa unita, devenita a doua familie. Functionam ca un mecanism bine pus la punct, astfel incat, de exemplu, de Halloween am decorat 17 locatii in doua zile. Invatam, cum ziceam, de la clientii nostri, dar in acelasi timp invatam unii de la altii, avem incredere in si intre noi ca impreuna suntem cele mai bune versiuni ale noastre si facem fata cu succes oricarei provocari intr-o industrie dinamica in care nu exista o a doua sansa.

Events by Carmen Ionita

Care sunt cele mai mari provocari de care te-ai lovit de-a lungul anilor de activitate?

Principiul pe care a fost fondata agentia Events by Carmen Ionita este ca, sub nicio forma si pentru nimeni, nu facem rabat de la calitate. Acest lucru se dovedeste a fi uneori o provocare pe seama restrictiilor de buget, dar am reusit intotdeauna sa gasim o cale de mijloc intre standarde si costuri.

De asemenea, trebuie sa tinem cont ca activam intr-o piata foarte dinamica. O perioada de timp, noi am fost cei care au tinut pasul cu trendurile. Astazi, datorita experientei si pozitiei pe care am castigat-o in domeniu, agentia a devenit trendsetter atat pentru zona nuptiala, cat si pentru evenimentele corporate.

Care este cel mai complex eveniment pe care il ai in portofoliu?

Nu imi place sa impart evenimentele in complexe si simple, pentru ca fiecare dintre acestea vine la pachet cu provocari unice si cu un anumit specific. Totusi, in ceea ce priveste desfasurarea de forte, in segmentul corporate, una dintre provocarile noastre a fost transformarea unei sali obisnuite de evenimente din centrul Bucurestiului intr-o plaja din Cipru. In ceea ce priveste nuntile, a fost cel putin interesanta petrecerea in care am transformat o sala de palat intr-un colt de padure; de asemenea, as include aici o petrecere de nunta pentru care am coordonat 7 momente live intr-o singura noapte sustinute de 7 dintre cele mai apreciate formatii din industrie.

Care a fost strategia de dezvoltare pana in prezent a Events by Carmen Ionita?

Emotional vorbind, dorinta de a creste de la an la an a stat mereu la baza strategiei noastre. Apoi, daca vorbim despre bani, am reinvestit in agentie tot profitul. Acest lucru inseamna investitie in dezvoltarea unor noi canale de comunicare, asa cum este publicatia Revista Nunta, in produse noi, in echipa.

Astazi suntem pregatiti oricand sa organizam 4 evenimente complete pe seara si sa oferim diverse pachete de servicii pentru alte 15 evenimente in week-end.

Cum se oglindeste sau cum se schimba aceasta strategie anul urmator?

Pilonii principali raman permanenti in strategia noastra de dezvoltare, respectiv pasiunea, calitatea si investitiile in agentie. Ceea ce se intampla chiar de acum, aproape de finalul lui 2019, este o schimbare de imagine. Carmen Ionita face un pas in spatele echipei. Desigur ca voi ramane in continuare alaturi de ei, dar echipa si-a trecut toate examenele summa cum laude si se transforma in WeDoWow Events. De altfel, numele este inspirat chiar de reactia pe care o obtinem cel mai des de la clientii nostri la finalul oricarui eveniment: noi livram wow!

Care sunt estimarile financiare pentru anul viitor?

Anul viitor estimam o cifra de afaceri de 1milion de euro.

In aceasta perioada a anului, se pun la cale evenimentele corporate de Craciun. De ce ar trebui organizate acestea de catre o agentie specializata in domeniu?

In foarte multe cazuri, companiile nu au un department dedicat acestor momente si, ca urmare, organizarea unor astfel de evenimente cade in sarcina unor oameni care au deja alte taskuri de bifat. In noiembrie si decembrie, oamenii au de inchis anul, au de atins obiective, de creat strategii si bugete pentru anul viitor. Acest lucru inseamna ca nu au timp de cautat cei mai buni furnizori de cadouri, sa verifice disponibilitatea muzicii, a localurilor, sa compare oferte si tot asa mai departe.

Atunci cand tragi linie, daca externalizezi acest serviciu catre o firma specializata, vei constata ca ai cheltuit mai putine resurse, inclusiv de timp si bani, decat daca pasezi intern sarcina.

La noi vin si gandim impreuna conceptul, meniul, elemente de spectacol si cadouri potrivite, personale, dar care sa se incadreze in bugetul fiecaruia.
Ce tip de servicii corporate ofera agentia ta pentru astfel de evenimente?

Agentia promoveaza si exceleaza in servicii de design de eveniment, respectiv stabilim impreuna cu clientul un buget si facem consultanta de eveniment. In functie de buget, ajustam zona de design si gandim momentele si episoadele memorabile apoi oferim solutii de furnizori pentru implementare.

Un alt serviciu oferit este cel de coordonator de eveniment coroborat cu decoratiuni florale, candy bar, muzica, servicii foto & video sau orice serviciu pe care clientul nostru ni-l solicita.

Pe langa toate astea, oferim parte de promovare interna si externa catre furnizorii nostri prin intermediul departamentului de comunicare. Pe scurt, suntem cea mai buna agentie de PR si cea mai scurta punte de legatura intre clienti directi si furnizori.

Segmentul de comunicare si PR este coordonat in acest moment de un specialist a carui experienta este de 25 de ani in presa scrisa si 12 ani in fashion. In jurul sau graviteaza o echipa editoriala alcatuita din oameni de presa, experti in domeniul evenimentelor, stilisti, makeup artisti si fotografi, iar rezultatul muncii lor este concretizat in Revista Nunta.

Mai multe detalii pe FB/Events by Carmen Ionita si carmenevents.ro

Foto Credit - Lucian Marin

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri