Evenimentul de Sale al anului, Black Friday, creste interesul romanilor pentru nise tot mai diversificate. Daca focusul in 2011, la lansarea conceptului in Romania, cadea pe electronice si electrocasnice, un studiu realizat de Bottega Verde Romania arata ca peste 90% dintre cei care fac cumparaturi de Black Friday includ pe lista de shopping produse cosmetice (ingrijire & makeup).

Black Friday a devenit un moment perfect pentru alegerea cadourilor de sarbatori, nu doar pentru a profita de cele mai mari discounturi din an. Cei mai multi asteapta, insa, si preturi reduse cu peste 60% la produsele de ingrijire, lucru pe care il intampinam in fiecare an cu drag oferind discounturi de peste 80% pe bottegaverde.ro”, explica Alexandru Diaconu, antreprenor Bottega Verde Romania.

Black Friday 2019 la Bottega Verde: de 15 ori mai multe comenzi

Magazinul online de cosmetice naturale produse in Italia de 40 ani si prezent in Romania de 4 ani a inregistrat anul acesta cresteri de 25% a vanzarilor inainte de Black Friday care se va desfasura in perioada 15-17 noiembrie 2019.

Toamna aceasta, brandul de cosmetice a lansat o noua gama de produse. “Ne asteptam la 1.3 milioane euro cifra de afaceri in 2019, iar Black Friday si perioada sarbatorilor sunt momente foarte importante pentru bottegaverde.ro pentru ca produsele au pozitionarea de pret si calitate perfecte pentru a le transforma in cadouri de sezon. In weekend-ul de Black Friday inregistram cu un volum de comenzi de 15 ori mai mare decat intr-un weekend obisnuit”, adauga Alexandru Diaconu.

Studiul realizat de Bottega Verde in 2018 arata ca printre cele mai asteptate categorii cu reduceri masive de Black Friday se numara produsele de make-up (35%), urmate de creme si lotiuni de corp (18.5%), parfumuri (18.1%) si produse care trateaza sau amelioreaza probleme specifice ale pielii (10.1%). Anul acesta, gamele retailer-ului de cosmetice naturale aduc clientilor noutati cu ingrediente active naturale (extracte din plante, fructe dar si acizi naturali) pentru a acoperi cererea clientilor pe zona de produse cu efect special dar si cea de produse cu arome puternice, concentrate pe experienta pe care o ofera la fiecare folosire. Gama de produse Mela e Spezie, lansata in luna Octombrie a acestui an, va avea discounturi de pana la 76%.

Citeste si:
Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro
Black Friday 2019 la evoMAG:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday