BottegaVerde.ro, magazin online cu produse cosmetice, dă startul cumpărăturilor pentru cadourile de Crăciun cu ocazia Black Friday cu reduceri de până la 78% și preconizează vânzări mai mari cu 40-50% față de 2019.

Până la sfârșitul lunii octombrie, magazinul online BottegaVerde.ro a înregistrat o creștere de 38% a vânzărilor, față de aceeași perioadă din anul precedent.

„Dacă în perioada de lockdown din primăvara acestui an, ritmul de creștere a fost accentuat, în vară am putut observa o scădere a vânzărilor, pe fondul perioadei concediilor. În toamnă însă, vânzările și-au reluat ritmul din primăvară”, spune Alexandru Diaconu, antreprenor Bottega Verde România.

Cremele antirid pentru ten, gelurile de duș, șampoanele și tratamentele pentru păr, produsele pentru îngrijirea picioarelor, parfumurile și rujurile au fost printre cele mai populare categorii de produse din această perioadă.

„În perioada stării de urgență, ponderea categoriei produselor de îngrijire personală a fost majoritară. Concomitent, am putut observa o scădere a ponderii categoriilor precum make-up, parfumuri și a altor accesorii. Pe perioada verii, structura ponderilor a revenit la valorile obișnuite. Vânzările produselor din categoria de protecție solară s-au menținut la valorile de anul trecut, fără creșteri semnificative, cum s-a întâmplat în cazul altor categorii de produse”, relatează Alexandru Diaconu, antreprenor Bottega Verde România.

Retail jobs

Bottega Verde, brandul italienesc de cosmetice, este prezent în România din 2015. Anul acesta compania preconizează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, în creștere cu aproape 50% față de anul 2019. Magazinul online BottegaVerde.ro oferă peste 1700 de produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a corpului și a părului, protecție solară, pentru femei, copii și bărbați, produse pentru casă, parfumuri, produse de machiaj.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F