Produsele cosmetice au fost printre cele mai cumpărate de către români de când a izbucnit criza sanitară. Comparativ cu anul trecut, românii s-au orientat anul acesta mai mult spre produse profesionale destinate îngrijirii acasă, a declarat Daniela Jordanovski, director marketing și achiziții dm drogerie markt România.

De asemenea, românii au cumpărat mai mult în timpul pandemiei produse de igienă, cum ar fi gelurile de duș și săpunurile, precum și produse profesionale pentru îngrijirea părului.

„În plus, clienții noștri au fost mai atenți la sănătate, achiziționând mai multe produse naturale, atât cosmetice cât și alimentare”, spune Daniela Jordanovski.

Potrivit reprezentanților companiei, în timpul pandemiei, românii au limitat timpul petrecut la cumpărături și au pus tot mai mult accent pe magazinele proximitate, pentru a evita deplasările pe distanțe mai mari.

Anul 2020, plin de provocări pentru sectorul de retail

La fel ca în toate domeniile, pandemia a avut o influență negativă și în sectorul de retail, mai ales la începutul perioadei de lockdown. Vânzările retailerului dm drogerie markt au scăzut cel mai mult în lunile aprilie și mai.

„O parte din acea perioadă au fost închise temporar 19 filiale, care și-au reluat ulterior activitatea. Totuși, agilitatea și flexibilitatea în adaptarea la nevoile clienților și angajaților în această situație fără precedent au asigurat stabilitatea companiei”, spune Daniela Jordanovski, Director Marketing și Achiziții dm drogerie markt România.

Principala provocare pe care a întâmpinat-o retailerul în timpul pandemiei a fost stocul de geluri dezinfectate și alt produse de igienizare, magazinele fiind răpuse de clienții care cumpărau constant astfel de produse și care nu au fost obișnuite să dețină stocuri foarte mari de produse sanitare.

„2020 este un an plin de provocări, atât la nivel general, cât și la nivelul sectorului de retail. Am fost nevoiți să monitorizăm cu mare atenție stocurile anumitor produse precum gelurile dezinfectate și alte produse de igienizare pentru a ne asigura că toți clienții le pot achiziționa”, precizează Daniela Jordanovski.

Pentru a se adapta crizei sanitare și noului normal, retailerul a oferit clienților, începând cu luna mai, posibilitatea de a comanda produsele din magazine prin intermediul aplicațiilor tazz by eMag și Bringo.

Clienții retailerului au posibilitatea de a alege din peste 14.000 de produse din categoriile frumusețe și sănătate, bebe și copii, îngrijire casă și foto, la care se adaugă cele pentru animalele de companie, textile, precum și articole sezoniere.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri