Pentru a imbunatati experienta clientilor CBC Bistro si pentru a accelera timpul de incasare, Cluj Business Campus a ales sa introduca o solutie inovatoare in procesul de servire a clientilor: casieria automata. Aceasta solutie presupune inlocuirea caselor de marcat traditionale cu case automate si este bazata pe algoritmi care permit recunoasterea automata a produselor de pe tava si plata rapida cu cardul.

La fel ca in cazul multor astfel de restaurante, traficul CBC Bistro se intensifica la orele de varf. Atunci coada devine mai lunga si se impun masuri prin care sa se scurteze timpul de asteptare la linia de servire, iar cat mai mult din pauza de masa de o ora sa fie petrecuta efectiv servind pranzul alaturi de colegi. „Motivul aglomerarii este evident: cateva sute de oameni, angajati ai companiilor care au sediul in CBC Campus, dar nu numai, isi doresc sa serveasca masa in intervalul 12:00-13:00”, justifica Vlad Buzoianu, CEO CBC Campus.

Studiile efectuate anterior implementarii solutiei au aratat ca, in medie, clientii cantinei CBC petrec 9 minute asteptand la coada, iar 76% din acest timp asteapta sa fie serviti. Pentru un sfert din clienti, timpul mediu de asteptare se ridica la 12 minute, iar echipa CBC a demarat un plan bazat pe tehnologie pentru reducerea acestuia. „Prin implementarea solutiei de casierie automata ne propunem sa reducem considerabil timpul de asteptare. Spre exemplu, daca ne gandim doar la timpul asociat procesului efectiv de plata, media va scadea sub 15 secunde, prin introducerea casei automate”, estimeaza Patric Fulop, co-fondator si CTO al Neurolabs, dezvoltatorul solutiei de verificare si incasare automata.

Noua solutie a fost implementata in CBC Bistro la sfarsitul anului 2019, ca proiect-pilot, prin introducerea unei case automate, urmand ca, la inceputul lunii martie 2020, sa aiba loc trecerea totala spre sistemul de casierie automata. Estimarea dezvoltatorilor solutiei este ca in peste 97% din plati nu va fi necesara interventia umana. „Avantajul acestei solutii de casierie automata este ca permite angajatilor cantinei, implicati pana acum in servire si incasare, sa se concentreze pe satisfacerea altor nevoi ale clientilor, monitorizarea procesul de inlocuire a casieriilor traditionale cu cele automate si masurarea impactului acestuia, cel putin in primele luni de la implementare”, concluzioneaza Vlad Buzoianu, CEO CBC Campus.

Aceasta solutie inovatoare, o premiera pe piata cladirilor de birouri din Romania, este dezvoltata de catre Neurolabs, un start-up clujean, care foloseste Inteligenta Artificiala si Machine Vision, cu operatiuni in Cluj, Londra, Edinburgh si Paris. „Neurolabs promite sa rezolve probleme reale ale consumatorilor, urmarind sa automatizeze procese. Oferim, astfel, o solutie tech de recunoastere de obiecte, in parteneriat cu furnizori de hardware si integratori de software.”, afirma Paul Pop, co-fondator si CEO Neurolabs.

Despre colaborarea cu CBC, Paul Pop declara ca CBC este „un partener care sustine inovatia tehnologica, pregatit sa implementeze solutia Neurolabs si preocupat sa ofere cele mai bune servicii rezidentilor campusului”.

O alta solutie moderna implementata de CBC in beneficiul chiriasilor este aplicatia Visidot, dezvoltata de Rebeldot, o alta firma clujeana, care ajuta companiile din cladire sa inlocuiasca trationalul registru de evidenta a vizitatorilor cu un cadru digital. Aceasta solutie raspunde reglementarilor GDPR si ofera date in timp real despre vizitatorii companiilor din campus si scopul vizitelor lor.

Aceste initiative deservesc o directie strategica a management-ului CBC: oferirea de servicii inovatoare celor care lucreaza si locuiesc in campusul CBC si sprijinirea afacerilor locale, in special pe cele de tip start-up.

Setari Cookie-uri