KFC continua expansiunea din Romania si vrea sa deschida, anul acesta, opt restaurante in Bucuresti si in alte orase din tara si sa lanseze un site si o aplicatie pentru comenzi online pentru serviciul de livrare – KFC Delivery, a declarat, pentru wall-street.ro, Marian Gogu, director general al KFC.

„In ceea ce priveste strategia de expansiune a restaurantelor KFC pe plan autohton, aceasta include, si in 2020, unitati noi atat la nivelul Capitalei, cat si in orase mai mici, in care KFC nu a ajuns inca”, a explicat Gogu.

Anul trecut, KFC a investit in kiosk-uri digitale in restaurante si in modernizarea unitatilor proprii, prin remodelari si introducerea de meniuri digitale, precum si in serviciul de livrare.

Aproape 46 de milioane de clienti au trecut pragul magazinelor KFC, in 2019, in cele 82 de restaurante din Romania. Romanii consuma mai multe produsele picante decat locuitorii din alte tari unde brandul este prezent.

„Din punctul de vedere al profitabilitatii, cele mai performante restaurante sunt cele de tip Drive Thru, care sunt deschise 24 de ore din 24, iar in Bucuresti se detaseaza cel din Baneasa Shopping City, pe cand, in tara, cel mai performant este restaurantul din Palas Iasi”, a spus Marian Gogu.

Citeste si:
Românii pe Facebook, către diaspora din Italia: NU vă întoarceți în...
Românii pe Facebook, către...

2020: aplicatie pentru livrari

In prezent, serviciul KFC Delivery reprezinta peste 10% din totalul vanzarilor restaurantelor in care KFC ofera acest serviciu, iar compania vrea sa creasca acest segment. In prezent, serviciul de livrare KFC acopera aproape 80% in Bucuresti. Serviciul este disponibil si in Cluj-Napoca, Oradea, Iasi, Constanta, Brasov, Targu Mures, Pitesti si Craiova prin intermediul agregatorului Foodpanda.

„Am inceput sa dezvoltam si oferte promotionale dedicate KFC Delivery, care nu se regasesc in restaurante, scopul principal fiind acela de a le oferi consumatorilor cele mai bune optiuni in functie de diversitatea contextelor de consum (acasa, la birou, etc)”, a spus Gogu.

In 2020, KFC vrea sa lanseze un site si o aplicatie pentru comenzi online pentru serviciul de livrare – KFC Delivery.

KFC a incheiat anul financiar 2018 cu o cifra de afaceri de 581,3 milioane de lei, iar pentru 2019 se asteapta sa depaseasca acest prag. In Romania, lantul de restaurante numara 82 de unitati atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov.

Citeste si:
Mii de pasageri sosesc din Italia pe Otopeni. Cel mult li se ia...
Aproape 3.000 de pasageri...

De asemenea, Sphera opereaza doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova si 16 in Italia, unde are in plan sa deschida 7-10 restaurante in 2020.

Sphera Franchise Group este unul dintre grupurile din industria de food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de franciza brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

Sursa foto: KFC Romania

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
În farmacii, românii sunt mai interesați de gripă decât de coronavirus
Setari Cookie-uri