Marile rețele comerciale vor lua măsuri pentru a evita aglomerările din magazine și le vor recomanda angajaților să evite în această perioadă călătoriile în zone în care evoluează infecția cu Coronavirus, se arată într-un comunicat emis de Ministerul Sănătății, după întâlnirea lui Victor Costache cu reprezentanții Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).

„Oficialii AMRCR și-au exprimat deschiderea de a reprezenta un canal de diseminare a materialelor informative ce urmează să fie transmise de către Ministerul Sănătății. Totodată, AMRCR și-a arătat susținerea în vederea aplicării măsurilor de sănătate publică în acord cu noile prevederi legale”, se arată în comunicat.
În perioada următoare, retailerii vor lua măsuri pentru a se evita aglomerările din magazine, reamintind consumatorilor că există posibilitatea achiziției online de produse alimentare și nealimentare fie direct de la comercianții care au acest serviciu, fie prin aplicații specializate.
AMRCR va fi informată periodic referitor la informațiile noi despre răspândirea COVID-19.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.
AMRCR este membră a Confederației Patronale ,,Concordia” și a organizației ”EuroCommerce“.

Sursa foto: Facebook Alin-Alexandru Ionescu


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Cîțu: Efortul bugetar este foarte mare, avem o creștere masivă a cheltuielilor
Setari Cookie-uri