„Ne aliniem tuturor măsurilor impuse de către autorități: dezinfectăm constant cărucioarele, coșurile de cumpărături, clanțele, iar pentru a evita aglomerația, mai ales la casele de marcat și în zonele cu servire asistată, am delimitat zonele. În plus, au fost expuse postere cu următorul mesaj în toate magazinele noastre (hipermarket-uri, supermarket-uri, magazine de proximitate): Pentru siguranța tuturor, vă rugăm să păstrați o distanță de 1 metru față de persoanele din jurul dvs.”, se arată în răspunsul emis de Carrefour.

Retailerul precizează că este în contact zilnic cu autoritățile locale și naționale.

Retailerul Profi anunță că a început să dezinfecteze zilnic mai multe zone din magazine, urmând să modifice programul angajaților pentru a asigura un număr mai mare de salariați și a reduce, astfel, cozile de la casele de marcat, în perioada creșterii numărului de persoane infectate cu Coronavirus, a declarat, pentru wall-street.ro, Gabriel Pâslaru, manager Relații Publice al Profi, cea mai extinsă rețea de magazine din România, de aproape 1.200 de magazine și peste 17.000 de angajați.

Citeste si:
Carrefour asigură alimente pentru spitalele aflate în prima linie...
Carrefour asigură alimente...

Hipermarketurile, supermarketurile și magazinele de cartier trebuie să asigure dezinfecția frecventă a suprafețelor expuse (cărucioare, coșuri de cumpărături, clanțe de la uși, butoane de la lifturi etc.), în special în zona caselor de marcat. Mai mult, magazinele trebuie să instituie măsuri privind evitarea aglomerării de persoane în spațiile comerciale, a anunțat ministrul interimar de Interne, Marcel Vela.

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari. In Romania, retailerul are 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe www.carrefour.ro. Carrefour a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 10,56 miliarde de lei, in crestere cu 10% fata de anul precedent.

Sursa foto: Facebook Carrefour