Pepco, liderul pieței de fashion România, își închide temporar magazinele din țară

Discounterul polonez Pepco, care deține în România o rețea de 250 de magazine și este practic liderul pieței de fashion după vânzări, a anunțat că va închide temprar toate magazinele din țară, din 23 martie, pentru a reduce riscul de infectare cu noul coronavirus.

”În această perioadă, PEPCO România ia toate măsurile de siguranță și precauție, atât pentru angajați, cât și pentru clienți, pentru a reduce riscul de infectare cu noul coronavirus. De aceea, vă anunțăm că toate magazinele din țară vor fi închise temporar. Vă vom ține la curent pe măsură ce apar informații noi. Până atunci, aveți grijă de voi și de cei dragi pentru a ne revedea cu bine când vom fi cu toții în siguranță.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”, se arată în anunțul companiei.

Pepco deține în România o rețea de 250 de magazine și, potrivit unor estimări din piață, în 2019 a preluat poziția de lider al retailului de fashion, cu afaceri de peste 1,2 miliarde lei.

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri