Fabrica de drojdie Rompak Pașcani, care produce drojdie de panificație sub licența Pakmaya, susține că nu a majorat prețul diferitelor sortimente de drojdie fabricate și lucrează la capacitate maximă, pentru a se asigura că drojdia Pakmaya ajunge pe rafturile tuturor magazinelor din țară.

„În ultima săptămână, au fost semnalate numeroase situații când produsele de larg consum din magazine au ajuns la rafturi cu prețuri mai mari decât la începutul declanșării epidemiei cu noul coronavirus. Scumpirea exagerată a acestor produse, printre care se numără și drojdia de consum casnic, se face independent de producător, acesta din urmă recomandând magazinelor să păstreze prețul la raft”, se arată în comunicatul emis de Pakmaya.

„Ca urmare a unor situații identificate personal de reprezentanții companiei, dar și de către consumatorii noștri, care ne-au trimis sesizări pe email sau rețelele de socializare, vrem să subliniem faptul că nu am majorat prețul la niciunul dintre produsele noastre, de la declanșarea acestei crize provocate de noul coronavirus. Perioada de instabilitate la nivel mondial se reflectă cu siguranță și asupra costurilor noastre. În aceste momente, facem tot ceea ce este necesar pentru a asigura continuitatea activității, fără să ținem cont de aceste majorări. Prețurile noastre nu au suferit majorări în această perioadă și ne vom strădui să menținem această situație cât mai mult posibil. Scumpirile care pot fi observate în anumite magazine sunt strict rezultatul acțiunilor speculative ale unor comercianți”, afirmă Cristina Hanganu, directorul de vânzări al Pakmaya România.

De la declanșarea epidemiei cu noul coronavirus, fabrica de la Pașcani, singura din România care produce drojdie de panificație, a produs și livrat magazinelor și unităților de panificație din întreaga țară cantități record de drojdie proaspătă și uscată. Pentru consumatorul casnic comenzile din luna martie 2020 au fost de 3 ori mai mari față de luna februarie 2020 sau martie 2019. Situația pare să continue în același ritm, comenzile pentru începutul lunii aprilie fiind, de asemenea, cu mult peste o perioadă normală.

„Fabrica noastră produce, în acest moment, drojdie proaspătă la capacitate maximă. Oricât de mult ne-am dori să mărim această producție, există o limită maximă impusă de echipamentele tehnice din fabrică, structura de personal etc. Prin natura activității noastre, în zona de producție se lucrează în mod normal 24h/24h, 7 zile din 7. Prioritățile noastre sunt să ne protejăm angajații, să asigurăm respectarea normelor de siguranță alimentară, așa cum am făcut întotdeauna, și să lucrăm îndeaproape cu toți partenerii noștri pentru a răspunde tuturor cererilor în limita capacității de producție. Avem stocuri suficiente de materii prime pentru a continua activitatea fabricii pe o perioadă lungă de timp și subliniem acest lucru. Problema cu disponibilitatea produselor la raft, semnalată adesea, este legată de o reducere a cantităților de produse similare din import care erau înainte disponibile pe piața din România dar și de achizițiile exagerate ale unor consumatori. Vom depăși cu bine această perioadă, dar numai dacă vom consuma responsabil cu toții”, mai spune Cristina Hanganu.

Fabrica de drojdie Rompak SRL Pașcani face parte din Pak Group Turcia, unul dintre liderii mondiali în producția de drojdie. Rompak produce sub licență Pakmaya și este singurul producător de drojdie de panificație din România. Fabrica de la Pașcani a fost deschisă în 1994. La nivelul anului 2019, cifra de afaceri a Rompak SRL a fost de peste 22 milioane de euro.

Sursa foto: Hans Braxmeie | Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri