Cu mezelurile în online: producătorul român Elit, despre evoluția în pandemie

Pentru Elit, producător de mezeluri ce deține patru fabrici și o rețea proprie de 50 de magazine, pandemia a însemnat mai ales dezvoltarea canalului de vânzare online. Încă de la debutul crizei coronavirus producătorul a demarat un parteneriat cu fintech-ul Beez prin care a început să-și vândă online produsele, scrie retail.ro.

“Comerțul online a câștigat rapid teren în toate domeniile și a încercat să preia cu rapiditate o parte din presiunea generată de situația actuală de pandemie, oferind atât consumatorilor, cât și producătorilor, noi soluții de punere în piață a produselor. Și noi am făcut acest pas încă din primele zile ale pandemiei”, a declarat Voicu Vușcan, administratorul Elit.

Tot în online, producătorul a început să interacționeze cu clienții din social media, în contextul pandemiei de coronavirus. “Consider că este important ca noi, producătorii, să înțelegem că obiceiurile de consum se modifică, se adaptează. Ceea ce părea anul trecut puțin probabil sau dificil de implementat poate deveni aproape peste noapte o schimbare binevenită. Importantă este viteza de reacție și capacitatea de a înțelege nevoile publicului și de a implementa rapid soluțiile necesare pentru a veni în întâmpinarea acestora. Am demonstrat că suntem conectați la piață, la nevoile clienților noștri și deschiși spre inovare”, adaugă Vușcan.

Citește și: FinTech-ul Beez vrea să aducă producătorii locali în aplicație: primul parteneriat semnat cu ELIT

Cum s-a adaptat producătorul român în pandemie

Principala provocare a producătorului în această perioadă a fost siguranța angajaților, astfel că au fost stabilite și implementate produceri suplimentare pornind de la recepția materiei prime și a materialelor auxiliare, continuând pe tot fluxul de producție, până la transport și distribuție în piață.

Citeste si:
Comtim și Elit donează 400 de porții de mâncare spitalului Victor...
Comtim și Elit donează 400 de...
Citeste si:
15 remedii simple pentru durerile de urechi
15 remedii simple pentru...

“Sectorul alimentar este vital, strategic și avem responsabilitatea și obligația față de clienții noștri să ne organizăm operațiunile astfel încât să continuăm deservirea populației cu produse, la fel ca înainte de starea de urgență, în parametri de siguranță”, adaugă administratorul Elit.

Planificarea riguroasă și măsurile luate au făcut ca activitatea producătorului de mezeluri să funcționeze în parametrii normali, fără sincope, astfel că Elit nu a apelat la șomaj tehnic sau disponibilizări de personal.

Citește și: Producătorul de conserve Vascar intra în online printr-un parteneriat cu eMAG

Cum vede administratorul Elit evoluția pieței alimentare în perioada următoare? “Chiar dacă sectorul alimentar este unul vital și nu a fost atât de afectat precum alte industrii, se observă o încetinire a ritmului, chiar dacă este mai mică decât în alte domenii”.

Citeste si:
Farmeria.ro, platformă comercială online destinată producătorilor...
Trei tineri antreprenori au...

Cât despre economia românească, Voicu Vușcan consideră că, deși se observă o scădere a consumului, aceasta are o șansă uriașă de a-și reveni, pe fondul sprijinului oferit din partea UE.

“Sunt în piață mai multe teorii despre revenirea economiei în “V”, eu însă aș estima o revenire mai lentă, deoarece fără consum, o redresare rapidă nu este posibilă într-un termen foarte scurt. Totuși, sunt optimist, deoarece, partea bună – dacă poate fi o parte bună în această pandemie – este aceea că după această perioadă de izolare preventivă, toată lumea este dornică de socializare, de a relua contactul cu semenii, de a interacționa mai mult în viața reală și nu doar în mediul online. Această stare ar trebui să genereze multe ocazii de consum”.

Citește mai multe despre miza Elit în perioada următoare pe retail.ro.

Citeste si:
Future Banking meets retailArena: Cum reinventezi comerțul prin...
Cum reinventezi comerțul prin...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri