Magnolia, una dintre cele mai mari florării din România, deschide două noi puncte de lucru, în orașele Târgu Mureș și Oradea. Astfel, lanțul de florării ajunge la 17 puncte de lucru proprii în întreaga țară și continuă expansiunea, ca parte din strategia de a veni cât mai aproape de clienți. Investiția în cele două puncte se ridică la 150.000 de euro.

În Târgu Mureș, magazinul a fost deschis în incinta noului mall Shopping City, situat la adresa Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 242 și are o suprafață de aproximativ 45 de metri pătrați. Magazinul dispune de o gamă variată de flori, similar cu toate punctele proprii din țară. Programul de lucru este de luni până duminică, de la ora 10:00 la 22:00.

În Oradea, Magnolia a inaugurat un magazin stradal, cu o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați. Acesta este situat la adresa Strada Decebal, nr. 62, iar programul de lucru este de luni până sâmbătă de la ora 8:00 până la 21:00 și duminică de la ora 9:00 la 19:00. Acesta dispune, de asemenea, de toată gama de produse oferite de florărie. La cele două noi reprezentanțe vor lucra, în total, 8 angajați.

Noile deschideri fac parte din expansiunea Magnolia. În plus, ne dorim să scădem cât mai mult timpii de livrare, iar un număr mai mare de magazine va facilita acest lucru.

Citeste si:
Cum să începi un business: sfaturi de la antreprenori români de succes
Cum să începi un business...

Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia

Valoarea investiției pentru deschiderea acestor două magazine se ridică la 150.000 de euro, dintre care, pentru magazinul din Târgul Mureș, investiția este de aproximativ 70.000 euro, în timp ce, pentru punctul de lucru din Oradea, de aproximativ 80.000 euro.

Pentru mai multe detalii, vezi și: Gabriel Molnar, fondatorul florăriilor Magnolia: Am oprit demersurile de expansiune, pentru a ne axa pe magazinele existente

Citeste si:
Florile de Mărțișor și de 8 Martie, un business de peste 20 de...
Florile de Mărțișor și de 8...

Diaspora comandă, în medie, peste 100 de buchete de flori pe zi

În prezent, românii din diaspora comandă, în medie, peste 100 de buchete de flori pe zi.

Aceste comenzi reprezintă 2 milioane de euro, pe an, din cifra totală de afaceri. Când vine vorba de vânzările online, jumătate dintre acestea sunt din afara țării. Pentru 2020, Magnolia estimează o cifră de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro.

Magnolia deține una dintre cele mai importante florării online din România, magnolia.ro, și o rețea de 17 magazine tip florării în 11 orașe, reședințe de județ (Cluj-Napoca, Bistrița, Baia Mare, Oradea, Târgu Mureș, Brașov, Constanța, Galați, Timișoara, Sibiu) şi în București. Pe lângă aceasta, colaborează cu peste 58.000 de florării internaționale din 140 de țări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume.

Citeste si:
România va avea un Centru de arși la Spitalul Clinic Județean Târgu...
România va avea un Centru de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri