Pe segmentul B2C(business2consumer) plățile cu numerar au scăzut în perioada pandemiei de la 70-80% la aproximativ 60%, precizează Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, în cadrul unui interviu acordat Wall-street.ro
Reprezentantul FAN Courier precizează că prima schimbare observată în teren de către curieri a fost legată de plata în numerar, respectiv faptul că au fost mai puține expedieri bazate pe numerar.
Fii alături de noi la ecomTEAM 2020, pe 28 și 29 septembrie, pentru a afla de la specialiștii din piața de e-commerce tot ce ai nevoie să știi pentru a-ți gestiona magazinul online cât mai bine. Înscrie-te AICI.
”Într-o primă fază, clienții și curierii s-au privit suspect unii pe ceilalți, dar atunci când au toți că responsabilitatea de a ne proteja este individuală, curierii noștri au dat dovada de profesionalism și și-au respectat angajamentele, expunându-se și fiind aceia care au stat și stau în linia întâi, iar clienții au înțeles, recunoscut și empatizat cu acest lucru”, precizează Morcov.
Citeste si:
Vorbim despre ultimele trenduri din digital banking și FinTech la Future Banking pe 9 și 10 septembrie. Fii alături de noi, înscriindu-te AICI.
Acesta a adăugat că pe lista investițiilor în digitalizare pregătite pentru perioada următoare se află și schimbarea întregii game de PDA-uri(Asistent digital personal), migrând către o tehnologie mult mai nouă care va ajuta curierii să fie mult mai flexibili în crearea de noi produse.
”Aceste PDA-uri vin și cu o nouă aplicație pentru curieri, menită să le crească productivitatea și să fie mult mai aproape de clienți”, explică reprezentantul FAN Courier.
FAN Courier a înregistrat în primele luni ale pandemiei, inclusiv în luna iunie, o creștere de peste 30% a volumelor transportate față de anul trecut.
Sursa foto: LightField Studios | Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: