Mega Image lansează propriul serviciu de livrare rapidă

Mega Image lansează propriul serviciu de livrare rapidă pentru cumpărăturile prin aplicația de mobil din supermarketul online. Astfel, retailerul oferă acces rapid la produse alimentare și pentru casă, livrate acasă în maximum 90 de minute.

În prezent, serviciul de livrare rapidă poate fi accesat în toate sectoarele din București și parțial în zona Pipera, în aria de activitate a 33 de magazine Mega Image, urmând ca până la finalul anului să fie extins în alte 37 de magazine. Planul de dezvoltare pe termen lung include extinderea serviciului la nivel național.

„Ultimele luni ne-au demonstrat că trebuie să ne adaptăm rapid și să găsim soluții concrete pentru cumpărăturile online, cu livrări acasă într-un timp foarte scurt și în siguranță. Cererea pentru cumpărăturile online a crescut semnificativ în această perioadă și am alocat investiții suplimentare pentru a accelera dezvoltarea noastră pe partea de e-commerce”, spune Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.

Pentru lansarea unei comenzi, clienții pot accesa aplicația Mega Image, disponibilă pe Android și iOS, și pot alege din aproximativ 2.000 de produse alimentare și pentru casă. Fiecare comandă este preluată de cel mai apropiat magazin Mega Image, în care echipe dedicate pregătesc cumpărăturile. Livrarea se face în maximum 90 de minute, iar plata se face online, în momentul plasării comenzii.

În coșul virtual pot fi adăugate maximum 20 de produse și cel mult șase bucăți din același produs, în timp ce comanda minimă este de 50 de lei. În situațiile de stocuri epuizate, clientul este contactat din locație pentru înlocuirea produsului.

Citeste si:
După creșterea afacerilor de anul trecut, Mega Image majorează...
După creșterea afacerilor de...

Pentru a susține întreaga activitate de e-commerce, a fost dezvoltat un depozit dedicat, doar pentru comenzile online, care se întinde pe o suprafață de 4600 mp și prin care procesele de sortare, împachetare și reaprovizionare sunt eficientizate.

Investițiile fac parte din strategia companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce, în contextul actual în care cererea pentru cumpărăturile online, livrate rapid și în siguranță, a crescut semnificativ.

Sursa foto: Compania
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri