MAM Bricolaj anunță dublarea suprafeței de vânzare a magazinului din Șoseaua Morarilor

MAM Bricolaj, companie românească specializată pe comercializarea de articole de bricolaj, anunță extinderea magazinului din Șos. Morarilor, nr. 2A, cu încă 1.000 de metri pătrați. În egală măsură, MAM Bricolaj continuă extinderea grupului prin preluarea integrală a acțiunilor companiei Geomam Pal Group.

Unitatea situată pe Șos. Morarilor ajunge astfel la o suprafață totală de 2.000 de metri pătrați, iar în noul spațiu vor fi expuse categorii noi de produse precum instalații electrice, mobilier tapițat, mobilier pentru baie, decorațiuni interioare sau produse pentru curățenie. Magazinul în noul format va fi deschis începând cu data de 17 decembrie.

MAM Bricolaj a preluat integral acțiunile Geomam Pal Group

Pentru a consolida poziția MAM Bricolaj în piață, compania preia acțiunile Geomam Pal Group, după o tranzacție în valoare totală de 825.000 lei. În egală măsură, furnizorul de bricolaj s-a listat la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) anul acesta și are în plan extinderea la nivel național.

Prin această preluare, MAM Bricolaj urmărește să consolideze poziția pe care o ocupă în piață și, în egală măsură, să aducă creșterea pe care acționarii o așteaptă. Geomam Pal Group este o companie care activează în domeniul prelucrării panourilor din pal și mdf. Astfel, MAM Bricolaj devine grup de firme. Odată cu această preluare, numărul total al angajaților ajunge la 102. MAM Bricolaj are în prezent 75 angajați.

Citeste si:
Începe construcția celei de-a treia Case Ronald McDonald
Începe construcția celei de-a...

Al treilea magazin MAM Bricolaj

MAM Bricolaj lucrează la deschiderea celui de al treilea magazin din rețea, situat în București, în sectorul 6. Deschiderea acestuia este estimată în prima parte a anului 2021, după o investiție de aproximativ 1,6 milioane de euro.

În egală măsură, compania își propune extinderea rețelei de magazine la nivel național, prin noi puncte de lucru în orașele mari din țară. MAM Bricolaj va începe extinderea rețelei de magazine la nivel național în prima parte a anului 2021, printr-un prim magazin în Brașov.

„Ne dorim consolidarea poziției în piață pentru că avem în vedere planuri de creștere și extindere a rețelei de magazine la nivel național. Lucrăm în prezent la al treilea magazin MAM Bricolaj din București și suntem în discuții avansate pentru al patrulea magazin din rețea, care va fi deschis la începutul anului viitor, în Brașov”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

Citeste si:
Leroy Merlin va deschide un nou magazin și face angajări
Leroy Merlin va deschide un...

În primele nouă luni ale acestui an, compania a avut o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 32% față de anul precedent și un profit mai mare cu 60%. În prima jumătate a acestui an, MAM Bricolaj a avut o cifră de afaceri de 17 milioane de lei, în creștere cu 28% față de aceeași perioadă a anului trecut și estimează că termină anul 2020 cu o cifră de afaceri de 38,5 mil lei. Mai mult decât atât, MAM Bricolaj a înregistrat și o creștere accelerată a vânzărilor online, care în primele șase luni au depășit cu 40% volumul vânzărilor online de anul precedent.

Din 2011, MAM Bricolaj a implementat un sistem inovator și comod de achiziționare a materialelor pentru mobilier. Este un furnizor cu autoservire din acest domeniu în România. Magazinul are peste 10.000 de produse în stoc și cea mai complexă gamă. Din 2013, MAM Bricolaj organizează și cursul „Școala de Mobilă” cu scopul de a instrui meseriașii din domeniu cu privire la noile sisteme apărute. Acesta se adresează și pasionaților de mobilă care vor să învețe mai mult. Durata cursului este de 3 luni.

Citeste si:
Echipează casa pentru sezonul estival
Echipează casa pentru sezonul...

Sursa foto: MAM Bricolaj
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri