Burger King lansează un nou meniu

Burger King, unul dintre restaurantele din România, lansează un nou meniu ”pentru cei care nu se pot trezi de dimineață”, potrivit unei postări pe pagina de Facebook a companiei.

Meniul este asociat cu un mic-dejun, ce poate fi găsit în restaurantele Burger King pe parcursul întregii zile. Acesta poate fi găsit și pe Glovo, Takeaway.com, foodpanda, Bolt Food sau tazz by eMAG.

Meniul costă 29,90 de lei și conține următoarele:

  • 1 Grill Grande Wrap, la alegere,
  • o porție de cartofi prăjiți,
  • o cafea,
  • o prăjitură (hot brownie).

Mai jos, redăm integral postarea Burger King:

Dacă vă întrebați de ce postăm mereu la 11:00, e pentru că social media managerul nostru nu se poate trezi mai devreme (și nu-i singurul). Așa că pentru toți care sunt în situația asta am lansat un combo special de breakfast, valabil toată ziua. Îl găsești pe Glovo, Takeaway.com, foodpanda, Bolt Food și tazz by eMAG sau în restaurantele noastre, doar pentru takeaway.

AmRest Holdings, SE este unul dintre operatorii de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Citeste si:
Burger King, criticat pentru un mesaj pe Twitter: Locul femeilor e...
Burger King, criticat pentru...

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume. Înființat în 1954, Burger King este unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante cu servire rapidă din lume.

Sursa Foto: Burger King Romania/Facebook

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri