Kané Group crează platforma #Localnicii, pentru a genera vânzări pentru micii antreprenori din România

Platforma #Localnicii, dezvoltată de Kané Group, și susținută inclusiv de jucători din industria financiară, cum ar fi Mastercard și CEC Bank, își propune să susțină peste 90 de antreprenori locali din zona ospitalității, producătorilor de ingrediente și a celor din industrii creative, prin generarea de vânzări în următoarele luni.

"Cumva s-a creat iluzia că “producător local” înseamnă doar tradiții îmbătrânite și nicidecum că putem vorbi despre o generație de tineri antreprenori puși pe treabă. Creatorii de ingrediente, restaurante și cafenele, creativii ce au pus bazele unor micro-branduri senzaționale în ultimii ani sunt de fapt oamenii care au făcut viața orașului una cu adevărat plăcută. Noi vrem să facem din a cumpăra zacuscă un gest la fel de “fashion” ca și cum ai cumpăra cei mai cool pantofi și prin #Localnicii asta ne-am propus", Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.

Gândită pe 4 paliere, campania #Localnicii are misiunea de a aduce în prim plan o parte dintre cei mai talentați antreprenori, într-un efort de încurajare a acestor afaceri și de stimulare a consumului de produse artizanale românești. Împreună cu partenerii de proiect, Kane vrea să contribuie cu cel mai important lucru posibil pentru aceștia - să genereze vânzări pentru ei, astfel încât, în fiecare lună, mii de produse de la antreprenori aleși să ajungă la clienții lor finali!

Ce înseamnă inițiativa Kané #Localnicii?

  • O campanie de comunicare prin care dorim să prezentăm antreprenori locali mici și medii din zona ospitalității, ingredientelor locale și design-ului. Îi puteți cunoaște, citi poveștile și susține prin achiziționarea produselor lor pe localnicii.ro, website-ul inițiativei Kané #Localnicii.
  • Un show online dedicat prezentării acestor antreprenori într-un mod entertaining, în care vorbim despre adaptarea afacerilor la momentul actual, planuri de viitor, ingrediente și produse locale, în timp ce testăm rețete delicioase împreună cu Chef Cătălin Bejenariu.
  • Cutia cu Localnici – o campanie adresată companiilor și persoanelor fizice pentru susținerea acestor afaceri de lângă noi, prin alegerea Cutiei cu Localnici ce cuprinde exclusiv produse locale.

În plus, în fiecare lună, Kané va curatoria o serie de producători locali pe o tematică specifică lunii în curs.

Citeste si:
#Localnicii: platforma gândită să aducă împreună micii antreprenori
Proiectul #Localnicii:...

"Începem cu Decembrie, luna cadourilor, cu o cutie festivă tocmai bună de oferit celor dragi dar și un mod foarte simplu de a susține o comunitate de mici antreprenori. O inițiativă de food delivery Kané, bazată pe comfort food pe baza de ingrediente de la furnizorii noștri locali și vin de la mici crame locale. Continuăm să facem ce știm noi mai bine, să gătim și să transformăm ingrediente locale în ceva cu adevărat gustos", se arată în comunicatul Kane Group.

În realizarea campaniei Kané #Localnicii s-au alăturat CEC Bank, Mastercard, La Provincia și Romanian Business Leaders.

Foto: Compania

Citeste si:
HORA lansează ”Ghidul de siguranță în restaurante”
HORA lansează ”Ghidul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri