McDonald’s a investit 1,8 milioane de euro în digitalizarea restaurantelor anul acesta

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, încheie anul 2020 cu investiții de 1,8 milioane de euro în digitalizarea restaurantelor sale. Liderul local al restaurantelor cu servire rapidă a modernizat opt restaurante, remodelând bucătăriile și introducând sistemul digital Experience of the Future care le permite clienților să comande rapid, ușor și în siguranță produsele preferate.

Cel mai recent restaurant modernizat este cel din Piața Romană din București. Deschis prima dată în 1996, restaurantul McDonald’s din Piața Romană a devenit rapid loc de întâlnire pentru tinerii liceeni și studenți din București. În urma unei investiții de 230.000 de euro, clienții restaurantului din Piața Romană își vor putea comanda produsele la cele nouă kioskuri de comandă. Aceștia își pot personaliza produsele, pot scana ofertele din aplicația de mobil și pot alege plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. Sistemul digital aduce un beneficiu important și în procesul de pregătire a produselor.

Fiecare produs este pregătit după ce clientul face comanda la kiosk, iar aceasta este înregistrată în sistem. Comanda confirmată ajunge apoi pe ecranele din bucătărie și este pregătită pe loc.

Peste 60% din restaurantele noastre beneficiază acum de noul sistem digital și vom continua să investim pentru a aduce cea mai nouă experiență McDonald’s în toate unitățile noastre.

Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România

Citeste si:
Bill Gates face cartofi pentru McDonald`s
Bill Gates face cartofi...

Sistemul digital răspunde provocărilor sanitare generate de contextul actual al pandemiei de Covid-19, restaurantele respectand toate măsurile de siguranță:

  • kiosk-urile de comandă sunt dezinfectate după fiecare utilizare,
  • acestea permit și scanarea ofertelor zilnice disponibile în aplicația de mobil.

În plus, conform angajamentului global pentru Siguranță+, angajații McDonald’s poartă, în permanență, mască de protecție și mănuși de unică folosință, întâmpină clienții oferindu-le soluții de igienizare pentru mâini, curăță, în permanență, toate suprafețele din restaurante, încurajează clienții să respecte indicațiile distanțării sociale și plata contactless cu cardul bancar.

În prezent, 52 de restaurante sunt complet digitalizate iar fiecare restaurant McDonald’s, nou construit dispune de acest sistem. În planurile de viitor este inclusă și dezvoltarea aplicației de mobil, care numără 1,5 milioane de utilizatori și în care aceștia găsesc oferte personalizate și produse la prețuri speciale, pe care le pot scana simplu și rapid la kiosk-urile de comandă.

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 87 de restaurante în 27 de orașe, dintre care 42 restaurante cu McDrive și 42 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.500 de angajați.

Citeste si:
Reclame care instigă la încălcarea regulilor de protecție,...
Ministerul Sănătății a...

Sursa foto: McDonald’s România
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri