5 to go vrea să deschidă alte 100 de cafenele în 2021

Lanțul de cafenele 5 to go încheie 2020 cu un bilanț optimist și cu planuri mari de dezvoltare pentru următorii ani. Cu aproape 100 de locații noi deschise anul acesta, extinderea grupului prin parteneri noi de franciză, consolidări de parteneriate și dezvoltarea de noi business-uri, 5 to go e pregătită să intre-n 2021.

S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reușit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depășit 220 de locații per total, la nivel național, deși am închis 10, și chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcții și am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Cred că putem depăși 300 de locații în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse business-uri, și cred că vom putea ajunge la un total de 1.000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail și îmi doresc să reușim extinderea în plan internațional a business-ului. Am și-o certitudine, aceea că îmi doresc să ‘alerg’ pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, și vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesioniști, pasionați, care pot ține pasul cu noi și care să aibă aceeași viziune, disciplină și empatie”, a subliniat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți. Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 am lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu. Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20.000 de pahare Retro vândute.

Produse noi în 2021

Anul viitor se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări e în topul preferințelor de multă vreme și care din acest an va ocupa un loc onorant și-n cafenelele brandului 100% românesc, susținut printr-o campanie cool: ”Filter coffee, not people”.

Citeste si:
5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea
5 to go lansează paharul...

Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.

Premiile obținute de 5 to go, multe venite pe final de an, sunt:

Citeste si:
Amsterdam nu mai vrea turiști în cafenelele unde se vinde canabis
Amsterdam vrea să interzică...
  • un premiu internațional – Premiul Special al Juriului IREF – ”European Concept Award”,
  • Locul 1 ”Cafeneaua / ceainăria anului”
  • Locul 1 - ”Omul anului 2020 în HoReCa” – Radu Savopol,
  • Premiul publicului ”Cafeneaua anului”
  • Locul 2 pentru ”Campania de responsabilitate socială” – paie comestibile
  • Romanian Hospitality Awards –Locul 3 pentru ”Crisis Management”, ”Cea mai bună cafenea” și ”Antreprenorul Anului”- Radu Savopol.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 220 de locații. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sursa foto: 5 to go

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri