Auchan România lansează programul „O nouă viață by Auchan”, prin care își propune să vândă în hipermarket și haine purtate, care sunt în stare perfectă de comercializate, prin parteneriate cu magazine specializate.

Programul începe în luna februarie printr-o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Cluj Nord, în incinta căruia sunt comercializate haine purtate, de la mărci renumite, la prețuri accesibile, printr-un parteneriat cu lanțul clujean de magazine de modă LaMajole.

Prețul articolelor vestimentare variază între 12-350 lei. Toate piesele comercializate sunt colectate, selectate atent și igienizate conform standardelor în vigoare, de către echipa LaMajole.

Citește și „Nu mai port”, grupul de Facebook care dă o nouă viață hainelor nepurtate

Retail jobs

Industria textilă este responsabilă pentru 10% din poluarea cu emisii de gaze cu efect de seră și doar 1% din textilele la nivel global se reciclează. Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine și încurajăm clienții să contribuie la un viitor mai sustenabil și prin achiziționarea unor haine care au mai fost îmbrăcate” , a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Citește și Designer: Românii cumpără tot mai multe haine din magazine second-hand

Potrivit reprezentanților Auchan, retailerul vizează extinderea acestui program și în restul hipermarketurilor din țară.

Citeste si:
Programul Auchan pentru haine second hand ajunge și în Timișoara
Programul Auchan pentru haine...

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 42 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 33 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri