Programul pentru haine second hand „O nouă viață by Auchan” se extinde în luna aprilie în hipermarketul Târgu Mureș Sud. Clienții vor putea regăsi o vastă selecție de haine purtate, în stare perfectă de comercializare, prin intermediul unui parteneriat cu lanțul de magazine de modă LaMajole. Noul program a fost demarat în luna februarie în hipermarketul Auchan Cluj Nord.

Din luna aprilie, programul este disponibil și în incinta hipermarketului Auchan Târgu Mureș Sud, unde clienții pot regăsi și articole de modă purtate, toate colecțiile fiind selectate și igienizate conform standardelor în vigoare de către echipa LaMajole, partenerul Auchan în acest proiect.

LaMajole va dispune de un spațiu de vânzare de 55 mp în care se vor regăsi în jur de 500 de articole pentru copii și adulți, la prețuri situate între 12–350 lei.

„Economia circulară are la bază un principiu simplu, iar pentru a contribui la persistența materiilor prime pentru generațiile viitoare, ne încurajăm clienții să recicleze, repare sau să reutilizeze pe cât posibil un produs”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Potrivit studiilor de piață, industria textilă este responsabilă pentru 10% din poluarea cu emisii de gaze cu efect de seră și doar 1% din textilele la nivel global se reciclează. Retailerul plănuiește să Intențiile reducă impactului asupra mediului prin lansarea de programe asemănătoare cu O nouă viață, cum ar fi Proiectul de Colectare și Reciclare a Textilelor disponibil în 12 dintre locațiile Auchan.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri