Poșta Română își propune să scape cu ajutorul digitalizării de eticheta de companie de stat cu datorii și incapabilă să înregistreze profit. Horia Grigorescu, Director General al Poștei Române, a vorbit despre proiectele care ar urma să fie demarate și planul de restructurare gândit pentru compania de stat.

Unele dintre proiectele importante ale Poștei Române vizează linia de sortare de la Cluj, care deservește zona Transilvaniei, linie ce va beneficia de o investiție de 3,1 milioane de euro și centrul de tranziție din nordul Capitalei.

”Centrul de tranziție din nordul Bucureștiului va beneficia de o investiție de 19 milioane de euro, ce îl va transforma într-un centru ce va depăși nivelul competitorilor din piață”, precizează Horia Grigorescu, care punctează faptul că această digitalizare a proceselor se va traduce într-un timp mai rapid de livrare.

Ca orizont de timp, Grigorescu precizează că investiția de la Cluj va fi finalizată după aproximativ un an de la momentul în care proiectul va fi atribuit, în timp ce pentru centrul de la București a vorbit despre o perioadă de 2 ani și 6 luni.

”Dincolo de centre vorbim de informatizarea și digitalizarea Poștei Române. Vorbim despre existența în cadrul Poștei Române a unui sistem integrat IT care să poată să facă fața tuturor provocărilor pe care piața le cere în realitatea anului 2021 și dotarea cu tehnică de calcul care să poată facilita un contact mai ușor atât pentru angajați cât și clienți”, a precizat Grigorescu.

Câți angajați își propune Poșta Română să concedieze în perioada următoare

Procesul de restructurare face parte din planul de reformă al companiei, iar conform primelor rezultate ale analizei este vorba despre concedierea a 300 de angajați din zona administrativă, zonă în care Grigorescu precizează că a angajat de la preluarea postului 100 de persoane.

”Este un proces care mai durează. Mai devreme de luna iulie a acestui an nu vom demara aceste concedieri”, explică Grigorescu.

De partea cealaltă, compania vorbește despre nevoia de personal în zona operațională.

”Din perspectiva operațională, am angajat 1.500 de oameni de la preluarea mandatului anul trecut”, a declarat Horia Grigorescu.

Directorul General al Poștei Române a vorbit și despre problemele din cele 5.600 de oficii în care Poșta Română își desfășoară activitatea.

”Avem puncte cu probleme în ceea ce privește încălzirea, scaunele, oameni care își desfășoară predominant activitatea pe hârtie. În 2020, pe zona de investiții și reparații curente, am alocat 12 milioane de lei. Pare o sumă mare, de fapt nu am făcut decât să facem trecerea de la o picătură în ocean la o cană. Va trece foarte mult timp până când vom putea transforma toate oficiile”, a adăugat Grigorescu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri