(P) Up MultiBeneficii este noua platformă de beneficii flexibile pentru angajați

Este încă pandemie, este încă multă imprevizibilitate la orizont, este încă provocator de gestionat lucrurile în strategiile mediului de business. Un lucru este însă cert: un management bun este cel care are în centrul său oamenii din companie. De aceea, companiile care vor dori să fie în continuare competitivi și să păstreze cei mai valoroși oameni în organizație, vor investi în continuare în motivarea și recompensarea echipelor.

Cum angajații companiilor sunt diferiți, în etape diverse de viață, cu preferințe și gusturi diferite, acordarea de beneficii trebuie să țină cont de toate aceste detalii.

Platforma Up MultiBeneficii răspunde acestor nevoi diferite ale angajaților și oferă companiilor un instrument simplu și accesibil pentru acordarea unor bugete modulabile pentru achiziția de către angajați de beneficii extrasalariale.

Ce fel de beneficii pot fi accesate?

În funcție de bugetul acordat de angajator, lunar sau anual, angajatul își poate achiziționa oricare dintre beneficiile existente pe platformă: carduri de masă Up Dejun, carduri cadou Up Cadou, carduri culturale Up Cultură, carduri de vacanță Up Vacanță, abonamente medicale, abonamente sport, pensii private.

În plus, angajații vor găsi pe platformă servicii și produse de la partenerii Up România pe care le pot achiziționa la ofertă, din următoarele categorii: transport, carburant, IT&C, cursuri, financiar, coaching.

Cum funcționează

  • Angajatorul primește acces la contul său creat pe platformă, pe care îl personalizează așa cum dorește.
  • Încarcă lista angajaților, le alocă bugetele de beneficii și îi invită să acceseze platforma.
  • Angajații se loghează pe platformă și folosesc bugetul primit în funcție de nevoi
  • Angajatorul validează comenzile și efectuează plățile către partenerul furnizor de beneficii
  • Angajatorul are acces la rapoarte detaliate pentru cheltuirea bugetelor alocate

Avantajele platformei Up MultiBeneficii

  • Simplifică procesul de acordare și transmitere a beneficiilor extrasalariale
  • Angajații au libertate de folosire a fondurilor alocate
  • Diversitatea opțiunilor puse la dispoziție
  • Logistică simplificată pentru departamentul de HR
  • Rapoarte emise din platformă

Mai multe detalii, AICI.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri