Pizza Hut vrea să utilizeze tehnologia AI pentru a recomanda clienților ce să mânânce în funcție de vremea de afară, indiferent din ce țară locuiesc, scrie Business Insider. Lanțul de restaurante își construiește propria tehnologie AI internă pentru a înțelege mai multe despre ceea ce își doresc clienții săi, a declarat Tristan Burns, șeful global de analize al Pizza Hut Digital Ventures.

„O parte a programului nostru de învățare automată este de a ne da seama de comportamentul de consum al clienților și puțin despre cine sunt aceștia, unde se află în lume, care ar putea fi vremea unde locuiesc, iar apoi să le putem recomanda mâncarea potrivită", a spus Tristan Burns.

Burns a declarat că Pizza Hut se afla în stadiile incipiente ale dezvoltării tehnologiei. El nu a oferit detalii despre modul în care vremea va afecta recomandările companiei.

Acesta a adăugat că Pizza Hut Digital Ventures, fondată de lanț în 2016, a evitat să cumpere programe AI în favoarea construirii unei platforme specifice afacerii sale globale. Echipa Digital Ventures se concentrează pe digitalizarea experienței clienților.

Alte lanțuri de restaurante au investit în tehnologia AI în ultimii ani, din diferite motive. În 2019 McDonald's a cumpărat tehnologia de recunoaștere a vocii Apprente pentru a accelera comenzile la drive-thru. Sistemul a fost ulterior tesat în 10 restaurante McDonald's.

Retail jobs

În martie, Yum!, compania mamă a Pizza Hut, KFC și Taco Bell, care valorează 40 miliarde dolari, a anunțat că va achiziționa firma AI Kvantum pentru a studia mai bine comportamentul de cumpărare al clienților săi.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri