La 3 luni de la debutul procesului de francizare, lanțul de restaurante Maison des Crepes, în parteneriat cu Grupul City Grill, se extinde cu patru restaurante noi în Buzău, București, Ploiești și Iași. Totodată, sunt în curs de semnare și alte noi francize, în destinații reper pentru industria ospitalității.

Povestea Maison des Crepes a început în urmă cu doar 5 ani, odată cu deschiderea primului restaurant în 2016, când soții Valentin și Ruxandra Strugaru au combinat experiența managerială în HoReCa cu pasiunea pentru clătite. A luat astfel naștere o locație full-service, cu personalitate și eleganță franțuzească, Maison des Crepes fiind și în prezent singurul restaurant din România care are un concept bazat exclusiv pe clătite și pancakes.

Zecile de combinații de crepes și pancakes, sărate sau dulci, sunt asociate impecabil cu o selecție de produse complementare, produse gluten free, dar și vegane, chiar și baby friendly, oferind astfel un meniu variat, foarte apreciat de toate generațiile, potrivit pentru ieșirile în oraș în familie, întâlniri de business sau socializare cu prietenii, în orice moment al zilei.

Iar astăzi, la 5 ani de la inaugurare, antreprenorii fondatori se pot mândri cu trei restaurante în București și două în provincie (Pitești și Constanța), peste 1 milion de clătite vândute, care au făcut deliciul clienților și o comunitate extrem de loială, performanțe care au contribuit la un alt succes de astăzi, o puternică colaborare cu Grupul City Grill, alături de care au construit proiectul Franciza Maison des Crepes.

Am creionat proiectul de expansiune prin franciză de la început în minte și, paradoxal, iată că un moment de criză fără precedent a fost contextul optim pentru a îl aduce la realitate, alături de parteneri redutabili, fără de care nu am fi putut avea dinamica actuală și alături de care planurile se conturează peste așteptări.

Valentin Strugaru, Co-fondator Maison des Crepes

Citeste si:
S-a deschis un nou restaurant Maison des Crêpes în București
S-a deschis un nou restaurant...

Modelul de franciză Maison des Crepes, dezvoltat în parteneriat cu City Grill, ce activează pe piața restaurantelor din România de aproape 16 ani și care estima în 2019 o cifră de afaceri de 42 de milioane de euro, este un model menit să faciliteze munca celor care își doresc să conducă singuri un business, fie că au sau nu o experiență anterioară.

În cadrul francizei Maison des Crepes, francizorul oferă partenerilor săi expertiză și suport constant, încă de la semnarea contractului de francizare. Partenerii francizați vor fi consiliați în alegerea și amenajarea spațiului, vor primi ajutor în construirea planului de afaceri și materiale, proceduri, traininguri și echipă dedicată de specialiști, resurse absolut necesare pentru dezvoltarea și operarea unui business de succes.

Citeste si:
Franciza Life Dental Spa: clinica ce oferă tratamente fără durere
Idei de afaceri la cheie |...

Am semnat francize la București, Ploiești, Iași și suntem în discuții avansate la Brașov. Ne-am bucurat și de deschiderea dezvoltatorilor de proiecte comerciale și/sau proprietarilor de locații stradale, aflați în căutarea de parteneriate pe termen lung și care să reziste în timp, indiferent de context.

Raluca Voicu – Managing Partner Franchwise, partener consultant în expansiunea Maison des Crepes în franciză, în România

În plus, partenerii francizați vor primi sprijin și pe partea de comunicare și marketing, vor beneficia de campanii naționale și de consultanță pentru tot ceea ce ține de strategia și planul de promovare.

Planurile de dezvoltare ale celor doi mari parteneri implicați în acest business, Maison des Crepes și City Grill, au obiectivul de a deschide 30 de noi restaurante pe parcursul următorilor 3 ani.

Citeste si:
Investitorul Dominic Fritz: Cât cheltuie Timișoara ca să fie...
Cât cheltuie Timișoara ca să...

Sursa foto: Maison des Crêpes

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri