Brandul de lux francez Louis Vuitton a anunţat că a donat un milion de euro pentru a veni în sprijinul copiilor ucraineni afectaţi de războiul purtat de Rusia în Ucraina.

''Un milion de euro va fi donat imediat către UNICEF pentru a veni în sprijinul copiilor şi familiilor afectate de conflictul din Ucraina'', a declarat brandul de lux într-un comunicat, urmând exemplul altor iniţiative similare demarate de casele de modă Balmain, Balenciaga, precum şi de grupul de lux Kering.

''Milioane de copii şi familiile acestora se confruntă cu un pericol imediat, astfel încât casa de modă îşi ia angajamentul să susţină intervenţia de urgenţă a UNICEF la faţa locului'', se mai spune în comunicat, potrivit Agerpres.ro.

Vezi AICI companiile care s-au implicat în acest conflict.

În plină Săptămână a Modei e la Paris, Federaţia franceză de haute couture şi modă a anunţat la rândul ei că membrii ei vor face ''donaţii prin intermediul HCR, Înaltul Comisariat pentru Refugiaţi''

''Sute de mii de persoane sunt nevoie să-şi părăsească locuinţele pentru a scăpa de bombardamente şi atrocităţile acestui conflict. Acest lucru ne obligă. De aceea am cerut tuturor membrilor noştri să-şi aducă contribuţia la operaţiunile de ajutorare a poporului ucrainean'', a declarat Ralph Toledano, preşedintele Federaţiei.

Citește și: Exodul marilor companii din Rusia. Occidentalii renunță fără să clipească la operațiunile din... (wall-street.ro)

Peste 1,2 milioane de persoane au părăsit Ucraina de la începutul invaziei ruse, potrivit celor mai recente statistici ale ONU date vineri publicităţii.

Sursa foto: Louis Vuitton/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri