Grupul francez Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 13,2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, un avans de 22% al sectorului de e-commerce și un ROI în creștere cu 10%. Valorile pieței locale în termeni comparabili (+4,1% pentru H1 și 6,4% pentru Q2) poziționează pe poziția a doua ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european.

În acest context, Carrefour România înregistrează a doua cea mai mare creștere la nivel european, de +4,1% în H1 și +6,4% în Q2.

De asemenea, pe parcursul celui de-al doilea trimestru, Carrefour a observat o ușoară modificare a comportamentului de cumpărare, în special în țările europene în care inflația este cea mai pronunțată, cum ar fi Spania și România, reflectând atenția tot mai mare a consumatorilor față de constrângerile puterii de cumpărare.

„În contextul inflației accelerate, Carrefour a înregistrat (...) rezultate în creștere, (...), având o cotă de piață ascendentă în toate regiunile cheie. În același timp, grupul își continuă procesul de transformare. (...) Am anunțat recent vânzarea Carrefour Taiwan către partenerul nostru, Uni-President (...). Continuăm să implementăm planul nostru digital, cu un progres semnificativ pentru Carrefour Links. De asemenea, ne întărim angajamentul CSR printr-o abordare proactivă pentru a reduce, printre altele, consumul de energie.”, a declarat Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour.

Totodată, vânzările grupului au crescut cu 7,3% în trimestrul al doilea al anului 2022, în termeni comparabili (LFL) în Q2 (+8,1% LFL în categoria alimente, +2,9% LFL în categoria produse non-alimentare).

Această performanță a fost obținută pe o bază comparabilă deja ridicată, cu +3,6% LFL în Q2 2021 și +6,3% în Q2 2020.

În ceea ce privește efectele inflației asupra bugetelor clienților săi, Carrefour răspunde printr-o serie de măsuri precum:

  • diversitatea de formate, în special cele care oferă cele mai mari reduceri (hipermarketuri, Supeco)
  • produse marcă proprie Carrefour. Ponderea produselor cu etichetă privată a crescut în conformitate cu evoluția istorică, iar acum reprezintă mai mult de 32% din vânzări
  • o poziționare competitivă a prețurilor pe cele mai sensibile produse de bază pentru clienți, cum ar fi, de exemplu, prin campaniile “Bonul de Weekend” în România“30 de produse pentru 30 euro” în Franța
  • atractivitatea programului de loialitate și consolidarea dinamicii promoționale

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri