Dezvoltatorul si investitorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, proprietar al proiectului Fashion House Outlet Center din Vestul Capitalei, planuieste un nou proiect comercial in Romania, iar lucrarile ar putea sa demareze chiar din acest an.

Declaratiile ce vizeaza o noua investitie la nivel local au avut loc in cadrul unui eveniment imobiliar, acolo unde Sorin Ioan Blaga, directorul general al companiei, a precizat ca pe lista dezvoltatorului imobiliar se afla un alt proiect important in Capitala.

“Detinem Fashion House Group si singurul outlet din Romania, in zona de Vest a Capitalei, chiar la iesirea spre autostrada A1. Anul 2016 a fost un unul foarte bun si 2017 a inceput bine si promite sa fie unul peste asteptari. Romania este a treia piata pe care operam, pe langa Polonia si Rusia, si unde pregatim investitii importante in dezvoltare. (…) Faza 1 a proiectului din zona Militari este inchiriata in totalizate, iar in prezent exista negocieri pentru inchirierea celei de-a doua faze, a carei constructie este finalizata. Proiectul a fost gandit in trei etape. (…) Pe langa investitiile din vestul Bucurestiului, ne aflam intr-o postura in care analizam deschiderea unui alt centru outlet la nivel local. Suntem foarte aproape de a finaliza partea de pre-dezvoltare, insa ne incurca faptul ca au crescut costurile. Suntem atenti la ce se intampla pe piata, dar un business de outlet este despre o afacere cu costuri mai mici”, a precizat Sorin Ioan Blaga (foto cover), director general Liebrecht & wooD Romania.

Conceptul de “outlet center” s-a dezvoltat in ultimii ani la nivel local, un model de business care a crescut odata cu piata marilor centre comerciale din Romania.

“Modelul nostru de business depinde de <<city malls>>. Cu cat mai multe mall-uri de mari dimensiuni, cu atat functioneaza mai bine un outlet center. Este un model care performeaza foarte bine in Vest. (…) Cand am intrat pe piata locala am zis ca Romania este departe de acest model. In Polonia, industria functioneaza inca din anii 90. Atunci, Polonia era atat de departe de piata centrelor outlet, Rusia, la fel. (…) Sunt branduri premium, chiar si luxury, care si-au schimbat strategic abordarea pe anumite piete. Unele dintre ele chiar vor sa intre pe astfel de segmente de vanzare. In Romania, inca asteptam marile branduri sa intre pe acest segment”, a mai adaugat Sorin Ioan Blaga.

Inca din anul 2015, pe lista belgienilor se afla proiectul Cernica Park, care va presupune dezvoltarea unui mix de proiecte de retail si rezidential, dar care, pana acum, a fost pus “pe hold”. Fara sa faca o precizare in acest sens, sunt sanse foarte mari ca Cernica Park sa reprezinte a doua investitie intr-un proiect comercial de tip outlet din Romania a grupului belgian Liebrecht & wooD.

300 mil. euro pentru un proiect rezidential de amploare in sud-estul Capitalei

Liebrecht & wooD anunta in urma cu exact un an de zile ca va pune la bataie peste 300 milioane de euro pentru dezvoltarea unui proiect imobiliar in localitatea Frumusani, situata in apropierea Capitalei, in zona de sud-est.
Proiectul Frumusani Residential Park, acolo unde dezvoltatorul belgian detine un teren cu o suprafata de 190 de hectare pentru proiecte imobiliare, se anunta a fi cea mai ambitioasa dezvoltare anuntata pentru sud-estul Capitalei, acolo unde momentan niciun mare jucator din piata nu a anuntat astfel proiecte.

Deschis in 2008, Fashion House Outlet Centre Bucuresti este primul outlet profesional din Romania. Cu o suprafata inchiriabila totala de 16.000 mp gazduieste un portofoliu de brand-uri nationale si internationale, cum ar fi: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Levi’s, Motor Jeans si multe altele.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri