Grupul Teraplast a devenit actionar majoritar la Depaco, odata cu achizitia unui pachet de inca 10% din partile sociale ale companiei.

Teraplast a finalizat saptamana trecuta achizitia a 50% din producatorul de tigla Depaco, dupa ce Consiliul Concurentei si-a dat acordul de preluare.

„In urma achizitiei, Grupul Teraplast va putea consolida in situatiile financiare atat cifra de afaceri, cat si profitul Depaco. Ne propunem ca anul acesta vanzarile Depaco sa aiba o contributie importanta in cifra de afaceri consolidata a Grupului, premisele de crestere fiind pe de o parte dezvoltarea pe piata interna, iar pe de alta parte intrarea pe pietele externe. In urma intrarii in Grupul Teraplast, Depaco vinde deja in Ungaria si Bulgaria”, mentioneaza, intr-un comunicat de presa, Mirela Pop, director general Teraplast.

Depaco a realizat in 2016 o cifra de afaceri de 127 mil. lei, EBITDA de 14,36 milioane lei si un profit net de 10,31 mil. lei. In prezent, procesul de productie din fabrica Depaco se desfasoara pe mai mult de 40 linii automate: pentru tigla metalica cu diverse profiluri, pentru tabla cutata, pentru sistemul de jgheaburi si burlane si pentru multe alte accesorii.

Grupul Teraplast a obtinut in 2016 o cifra de afaceri consolidata de 398,78 mil. lei, EBITDA de 61,34 mil. lei si un profit net de 39,41 mil. lei. Pentru anul 2017 Teraplast si-a propus o cifra de afaceri consolidata de 434,6 mil. lei si o EBITDA de 63,3 mil. lei.

Sursa foto: Compania
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri