Libra Internet Bank a obtinut in primele 9 luni din 2015 un profit net de 18,8 milioane lei (4,2 milioane euro), de peste 5 ori mai mare decat castigul raportat in perioada similara din 2014.

"Rezultatele favorabile se datoreaza, in mare parte, unei strategii echilibrate de dezvoltare pe toate liniile de business ale bancii: Corporate, IMM, Profesii Liberale si AgriBusiness. Suntem in continuare concentrati pe cresterea bancii, atat ca prezenta teritoriala, cat si prin lansarea de produse si tehnologii noi", a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.

In perioada ianuarie - septembrie 2014, Libra Internet Bank raportase un profit net numai 3,5 milioane lei (780.000 euro), cu o pierdere in trimestrul trei 2014 determinata de curatarea bilantului de credite neperformante, In primele 9 luni ale acestui an, activele totale ale bancii au crescut cu 27%, pana la 2,1 miliarde lei, in timp ce soldul depozitelor s-a majorat cu 29%, ajungand la 1,91 miliarde lei.

De asemenea, soldul creditelor a crescut cu 29% in primele 9 luni din 2015, pana la 1,36 miliarde de lei, iar rata neperformantelor a continuat sa scada, pana la 6,93%.

Libra Internet Bank asigura produse si servicii bancare pentru companii, profesii liberale, IMM-uri si persoane fizice, prin intermediul unei retele alcatuite din 42 de sucursale, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Mobile Banking.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri