Clientii bancilor vor sa reduca la minim interactiunea fizica pe care o au cu bancherii, institutiile de creditare urmand sa se concentreze din ce in ce mai mult pe dezvoltarea unor optiuni care sa genereze o economie de timp pentru acestia, spune Antim Iordache, director directia carduri si online banking din cadrul Idea Bank.

“Bancile sunt intr-un fel fortate sa inoveze. Nu cred ca o banca trebuie sa mai fie doar o simpla institutie, cu program 09:00 – 17:00. Bancile trebuie sa devina un fel de ‘Vodafone’ care sa poata incheia un contract de la distanta. Interactiunea video este un nou trend pe care bancile comerciale se vor concentra: clientul vrea sa puna intrebari bancherilor, insa fara a mai merge fizic la o banca”, a declarat Antim Iordache in cadrul conferintei Banking 2.0, organizata de wall-street.ro in parteneriat cu EY Romania, Banca Transilvania si BCR.

Banca poloneza a lansat recent un program prin intermediul caruia clientii pot contracta carduri de credit fara a avea niciun contact fizic cu banca.

“Un studiu realizat de EY la inceputul acestui an arata ca experienta utilizatorilor de produse ‘fintec’ (n.red de tehnologie financiara) este foarte mult legata de usurinta cu care acestia isi pot deschide un cont bancar – de exemplu”, a mai adaugat Aurelia Costache, Financial Services Industry Advisory Leader in cadrul EY Romania.

Foto: Ovidiu Udrescu

Citeste si:
Cati selleri au primit creditul lansat de eMAG si Idea Bank
Creditul cu dobanda zero...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Provocarile digitalizarii bancare: reglementarea si educatia precara