Problema a fost la procesatorul de plati cu care startup-ul fintech lucreaza, CEO-ul Revolut precizand ca deja dezvolta in-house o solutie cu ajutorul careia sa nu mai fie nevoie de un parteneriat de acest gen, conform unei postari publicate pe blog.

“Din cate am inteles, procesatorul nostru de plati a intampinat intarzieri severe in a procesa datele venite de la comercianti, ceea ce a facut ca platile sa nu poata fi realizate. Totusi, exista speranta. In ultimele noua luni am dezvoltat in-house propriul procesator de plati care sa ne ajute sa detinem in totalitate controlul situatiilor de acest gen care vor aparea in viitor. Pana la finalul anului il vom lansa la nivelul intregii Europe.” a declarat Nikolay Storonsky.

Reprezentantul Revolut a mai declarat faptul ca, dupa remedierea situatiei de duminica, fondurile extrase din conturile utilizatorilor care au incercat sa faca plati au fost inapoiate dupa o ora, in majoritatea cazurilor, insa pot exista situatii in care acest proces sa dureze si pana la 24 de ore.

De asemenea, CEO-ul Revolut a anuntat ca acestia mai lucreaza si la un sistem ce le va permite sa trimita utilizatorilor alerte atat in aplicatie cat si pe mail, la scurt timp dupa aparitia unei situatii precum cea care a avut lor pe 1 iulie.

Ce presupune adoptarea rapida...
Citeste si: Despre adoptarea rapida si corecta a transformarii digitale in banking

Infiintat in iulie 2015 in Londra de Nikolay Storonsky si Vlad Yatsenko, Revolut ofera servicii precum direct debit, cursuri valutare convenabile, asigurari de calatorie bazata pe geolocalizare si posibilitatea de a cumpara si tranzactiona criptomonede.