Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), institutie care pune la dispozitia romanilor infrastructura destinata solutionarii amiabile a neintelegilor cu banci si IFN-uri, a lansat o aplicatie online prin care consumatorii pot transmite solicitarile de conciliere sau arbitraj.

Prin intermediul aplicatiei, cei de la CSALB, isi propun sa simplifice procedurile si sa scurteze durata procesului de conciliere. Aceasta permite incarcarea directa a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanare. Astfel, consumatorii au posibilitatea sa incarce documentele in aplicatie, iar acestea vor putea fi vazute direct de banca si conciliator (de cei carora le sunt adresate), fara a mai fi necesara trimiterea separata a documentelor, conform unui comunicat de presa emis de catre CSALB.

CSALB: Cu noua aplicatie, consumatorii salveaza aproape o zi pentru intocmirea dosarului

Pentru a folosi aceasta linie de comunicare directa, consumatorii de servicii financiare pot accesa aplicatia de aici. Consumatorul va completa solicitarea de pe site (pe care o gaseste in Formulare cereri / acceseaza cerere / creeaza solicitare). Dupa completarea solicitarii, consumatorul va primi un mail prin care ii este transmisa invitatia de a accesa aplicatia.

Documentele introduse in formularul de inregistrare se incarca in aplicatie, iar timpul de procesare a acestora este de aproximativ o ora. Pe email, in procedura clasica, procesarea documentelor dura aproximativ o zi. Aplicatia a fost configurata de compania Kapsch, conform principiilor Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale (GDPR).

Sursa foto: TippaPatt / Shutterstock.com


New PODCAST Alert << Future Banking >>

New PODCAST Alert << Future Banking >>

Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
KFC vrea sa deschida anul acesta opt restaurante in Romania
Setari Cookie-uri