Groupama Asigurari introduce un serviciu de autoconstatare pentru persoanele juridice

Groupama Asigurari a lansat un serviciu de autoconstatare a daunelor destinat persoanelor juridice, pentru polite de incendiu si alte calamitati sau o asigurare a afacerilor mici si mijlocii. Facilitatea de autoconstatare poate ajunge la o valoare maxima de 10.000 lei.

Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurari si pentru persoanele fizice care incheie o asigurare a locuintei cu extra acoperiri. Prin extinderea facilitatii si pentru companii, Groupama Asigurari intentioneaza sa reduca durata de avizare a daunelor de cladiri si bunuri si sa simplifice procesul de instrumentare a dosarelor de dauna si in cazul persoanelor juridice.

Procedura implica urmatorii pasi: clientii fotografiaza paguba si suna la Alo Groupama (0374.110.100), ulterior discuta cu un inspector care estimeaza dauna, pe baza descrierii prin telefon. Daca dauna se incadreaza in limita de 10.000 lei, clientii primesc pe email instructiunile si lista documentelor necesare, dupa care revin, tot pe email, cu acestea completate si insotite de fotografii. In cel mai scurt timp, clientii primesc devizul si propunerea de despagubire si isi trimit acordul, prin declaratia de acceptare a despagubirii. In maximum 72 de ore de la depunerea declaratiei, clientii primesc suma aprobata.

Sursa foto: ricochet64 / Shutterstock

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri