O parte dintre clientii BRD, posesori de carduri Mastercard, nu au mai putut efectua astazi tranzactii online din cauza unor probleme tehnice, se arata intr-o informare transmisa de banca clientilor.

BRD, a treia banca din Romania in functie de valoarea activelor, are in jur de 2 milioane de carduri emise sub sigla Mastercard, o parte dintre acestea neputand fi folosite pentru a efectua tranzactii online din cauza unor probleme tehnice.

Reprezentanti ai bancii, contactati de catre wall-street.ro, au confirmat faptul ca se confrunta in acest moment cu o problema de ordin tehnic ce nu le permite utilizatorilor sa realizeze tranzactii online si pe care incearca sa o remedieze cat mai curand posibil. In ceea ce priveste tranzactiile la POS sau retragerile de la bancomat, reprezentantii bancii au precizat ca acestea nu au fost afectate de problema tehnica aparuta.

BRD SocGen a raportat pentru prima jumatate a anului un profit net de 757 milioane lei, in crestere cu circa o treime fata de perioada similara din 2017. Rezultatul se bazeaza pe o crestere cu 10% a venitului net bancar, dar si pe costul de risc pozitiv.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri