In medie, un client al bancii a facut 30 de tranzactii pe luna prin intermediul optiunii ING Pay, ce permite utilizatorilor sa plateasca cu telefonul, optiune care in Romania mai este oferita doar de Banca Transilvania in acest moment, prin intermediul portofelului digital BT Pay.

Lansat in luna ianuarie, BT Pay a depasit in noiembrie 180.000 de descarcari, dar banca nu a oferit numarul clientilor activi.

De asemenea, tot ca parte a procesului de digitalizare, ING Bank Romania a simplificat in urma cu 2 luni serviciul “Plata catre un prieten” din ING HomeBank, oferindu-le clientilor posibilitatea de a transfera sume de bani intre ei avand nevoie doar de numarul de telefon, fara a mai folosi coduri de verificare suplimentare, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

“Cred, in primul rand, ca nu mai trebuie sa vorbim despre smartphone in banking ca un trend, ci ca o realitate prezenta. Ecosistemul de solutii prin care un client isi rezolva nevoile financiare se schimba si incepe sa graviteze in jurul a doua concepte simple: relevanta si accesibilitate.

In momentul de fata, 83% din logarile in ING Home’Bank se fac pe telefonul mobil. In medie pe luna, clientii se logheaza de 18 ori de pe telefonul mobil, de pe care fac 5 plati”, precizeaza Robert Anghel, Mobile Payments Experience Tribe Leader.

Vlad Stanilescu, Head of...
Citeste si: Stanilescu, ING: Am ajuns la peste 700.000 de clienti in Home'Bank

Optiunea ING Pay poate fi activata din ING Home’Bank. Serviciul este momentan disponibil numai clientilor care folosesc un telefon cu sistem de operare Android, versiunea 4.4 sau superiora, urmand sa fie anuntata si o solutie pentru utilizatorii de sistem iOS. Plata efectiva cu telefonul presupune doar apropierea telefonului de POS, cu ecranul activat, si comunicarea NFC activata. O data cu aceasta lansare, serviciul de alerte push a devenit gratuit pentru toti clientii ING. Serviciul ING Pay nu implica niciun comision si nicio taxa de utilizare.

Sursa foto: s4svisuals / Shutterstock.com