ING Bank Romania a anuntat prin intermediul unei postari pe Facebook faptul ca platile cu cardul si aplicatia ING Home'Bank sunt indisponibile pentru o parte dintre utilizatori. Dupa aproximativ 40 de minute de la anuntul initial, banca a precizat ca lucrurile au revenit la normal.

UPDATE: ING Bank Romania a anuntat ca serviciile de plata cu cardul si ING Home'Bank sunt din nou functionale.

O parte dintre clientii ING Bank Romania nu pot realiza in acest moment plati cu cardul sau utiliza aplicatia de mobile banking ING Home'Bank, din cauza unor probleme de sistem suferite de banca olandeza.

''Pentru moment serviciul ING Home’Bank si platile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte din utilizatori. Lucram la remedierea acestei situatii si vom reveni cu vesti imediat ce acestea devin functionale. Pana atunci puteti urmari starea serviciilor aici'', precizeaza banca intr-o postare pe Facebook.

La inceputul lunii octombrie a anului trecut, banca s-a confruntat cu o problema de sistem in urma careia s-a inregistrat o dublare a platilor electronice efectuate de o parte dintre utilizatori.

Sursa foto: shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Sefa ING, despre cel mai greu "examen" al banking-ului romanesc