Banca Transilvania si compania CallVU anunta inceputul unui parteneriat prin care BT ofera clientilor o noua experienta digitala, prin self-banking pe telefonul mobil.

In urma acestui parteneriat, Banca Transilvania lanseaza BT Visual Help, optiune prin care clientii persoane fizice pot gestiona non-stop si gratuit, prin telefon, cardurile, conform unui comunicat de presa trimis de catre banca.

BT Visual Help: ce pot face clientii prin intermediul optiunii

Prin intermediul optiunii BT Visual Help, clientii persoane fizice isi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card dupa blocarea definitiva a acestuia si pot modifica limitele de tranzactii cu cardul. Lansarea are loc dupa o perioada de testare, in care peste 10.000 de clienti ai bancii au apelat BT Visual Help in decurs de doua luni.

Cum accesezi BT Visual Help

Pentru a accesa BT Visual Help, clientii Bancii Transilvania trebuie sa apeleze numarul de telefon 0264 30 80 28, sa urmeze pasii indicati de mesajul inregistrat, dupa care sa acceseze linkul pe care il primesc prin SMS. BT Visual Help va oferi in curand si alte facilitati atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru antreprenori

Compania CallVU ofera o platforma omnichannel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service pentru a realiza cateva actiuni specifice cu ajutorul telefonului. Aceasta ajuta la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cat si la completarea unor formulare si trimiterea de documente, facilitand astfel comunicarea in timp real, prin colaborare digitala.

Citeste si:
Omer Tetik: Nu ne descurajeaza interesul scazut pentru Pilonul III
Omer Tetik, BT: Faptul ca...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cursul de schimb in 2019: Ce estimari au bancile pentru finalul de an