Banca Transilvania a atins borna de 4 milioane de carduri emise. BT este cel mai mare emitent de carduri din tara incepand cu 2017, iar acum are o cota de piata de peste 22%.

In medie, in fiecare secunda sunt realizate 10 tranzactii cu cardurile Bancii Transilvania, iar volumele de tranzactii de cumparaturi cu cardurile au crescut cu peste 50% in 2019 fata de 2018. Peste 80% dintre tranzactiile de cumparaturi la POS cu carduri BT sunt contactless, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

Vino alaturi de noi la Future Banking 2020 pentru a fi la curent cu ultimele trenduri din zona de digital banking si FinTech. Inscrie-te AICI.

Peste 700.000 de carduri BT sunt si in format digital, inrolate in aplicatiile BT Pay si Apple Pay, pentru cumparaturi cu telefonul. Clientii bancii folosesc, de asemenea, accesoriile de plata: ceasul, bratara, stickerul, Garmin Pay, Fitbit Pay si tastatura/extensia BT Pay.

Premiere BT in 2019 in Romania pentru clientii cu carduri, cele mai multe in zona digitala:

  • Apple Pay pentru plati contactless cu iPhone, Apple Watch, iPad sau Mac. BT a fost una dintre bancile care a oferit serviciul, in primul val, odata cu lansarea Apple Pay in Romania;
  • Retrageri contactless de bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicatiile BT Pay si Apple Pay, precum si prin accesorile BT Pay (ceas, bratara, sticker);
  • Bancomatul 100% contactless: retragerile de numerar se pot face exclusiv cu telefonul (BT Pay, Apple Pay si NEO), accesoriile BT Pay si cu cardurile contactless (fara a le introduce in fanta); ATM-ul BT se afla la Promenada Mall, Bucuresti;
  • Extinderea optiunii de plati contactless cu Garmin Pay si Fitbit Pay pentru clientii care folosesc carduri Mastercard;
  • Transferul de bani si verificarea soldului de card din aplicatiile de mesagerie social media, prin tastatura BT Pay (la smartphone cu Android), respectiv extensia BT Pay (pentru iPhone). Lansarea a avut loc impreuna cu FinTech-ul PayKey (Israel);
  • BT Visual Help, optiune prin care clientii persoane fizice sau companii isi pot gestiona cardurile non-stop si gratuit. Proiectul a fost dezvoltat impreuna cu FinTech-ul CallVU (Israel);
  • Lansarea cardurilor bancare din metal, Visa Infinite si Mastercard World Elite, cele mai exclusiviste produse din oferta bancii si primele de acest fel de pe piata;
  • Platile Instant: clientii BT pot transfera lei, in timp real, spre clientii altor banci care au aderat la aceasta tehnologie, prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking, precum si prin aplicatia BT Pay.

“Momentul 4 milioane de carduri, dintre care 500.000 de carduri de credit, are un loc aparte in povestea cardurilor BT. 2020 va fi o continuare a acestui parcurs, cu accent pe zona de digital, pentru a aduce clientilor bankingul mai aproape. Prioritate va fi walletul BT Pay, unul dintre produsele preferate ale clientilor nostri, pentru care vom avea multe noutati, care cu siguranta vor fi din nou de mare impact si vor intari pozitionarea noastra de banca inovatoare” - declara Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

In 2017, Banca Transilvania avea 3 milioane de carduri, in 2013, 2 milioane, iar in 2007 a marcat primul milion.

Citeste si:
Cat ar putea obtine Apple din felia romaneasca a platilor cu cardul?
Piata cardurilor creste...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
CEC Bank intra in liga selecta a bancilor ce ofera plata cu telefonul