Banca Transilvania si Garmin au lansat, in premiera pentru Romania, platile contactless prin smartwatch, in speta prin ceasurile inteligente al Garmin care are optiunea Pay prin tehnologia NFC. Metoda de plata functioneaza doar prin conectarea cardurilor Visa BT.

Deocamdata, aceasta este singura metoda de plata cu ceasul inteligent din piata locala, dar este asteptata si intrarea Fitbit Pay (care a lansat recent in Polonia platile cu bratarile Ionic si Versa) sau Apple Pay (intr-un viitor mai indepartat).

Clientii Bancii Transilvania obtin prin platile cu smartwatch-urile Garmin aceleasi beneficii pe care le primesc la o plata obisnuita cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicatia BT Pay, si anume: puncte de loialitate STAR (pentru cardurile de cumparaturi), respectiv Mile Premiu (pentru cardurile de calatorii).

BT precizeaza ca, acum, clientii pot folosi nu mai putin de 6 alternative de plata a cumparaturilor: cu cardul fizic, cu cardul digital din aplicatia BT Pay, cu unul dintre accesoriile colectiei BT Pay (ceas, bratara, sticker – toate contactless) si, de acum inainte, inclusiv cu ceasurile inteligente Garmin.

"Suntem incantati sa adaugam Garmin Pay gamei de optiuni de plata pentru clientii Bancii Transilvania. Pe masura ce tot mai multe persoane includ miscarea in viata lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergand inspre optiuni simple si convenabile. Asa ar fi libertatea de a face cumparaturi cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbari, fara a mai fi nevoiti sa avem la noi numerar, card sau chiar telefon. Aceasta noua optiune completeaza solutiile de plata mobila din portofoliul BT si confirma angajamentul nostru de a extinde optiunile digitale prin adaptarea la schimbarile din stilul de viata al clientilor nostri", a declarat Oana Ilas, Director Dezvoltare & Management Produse Retail, Banca Transilvania.

Ma bucur ca putem anunta Garmin Pay in Romania la foarte putin timp dupa lansarea pe pietele din Vest. Este un instrument extrem de util pentru cei cu un stil de viata activ si pentru sportivii care au permanent nevoie de mobilitate. Garmin Pay este disponibil pe o serie de smartwatch-uri Garmin, urmand sa fie dezvoltat si pe noi modele, odata cu lansarile din 2019 - Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Bulgaria, Ungaria, Romania si Republica Moldova, Garmin.

"Lansarea platilor contactless prin ceasuri inteligente reprezinta un pas natural in parteneriatul pe termen lung pe care il avem cu Banca Transilvania, prima banca din Europa de Sud-Est care a lansat la inceputul acestui an plata cu telefonul mobil securizata cu ajutorul tehnologiei de tokenizare a Visa. Romanii s-au obisnuit in ultimii ani cu platile contactless, care ofera avantaje incontestabile: rapiditate, usurinta si simplitate. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje si merg chiar mai departe: sunt in permanent contact cu utilizatorul si sunt integrate natural in actiunile lui, de aceea experienta de plata este intuitiva si sigura",a adaugat si Catalin Cretu, general manager pentru Romania, Croatia, Malta si Slovenia in cadrul Visa.

Cum functioneaza Garmin Pay si cum inrolezi cardul Visa BT in smartwatch

Clientii BT au nevoie de un device compatibil si de un cont Garmin, inrolat in smartphone. Inrolarea cardului/cardurilor Visa BT in aplicatie inseamna 5 pasi simpli:

  • Selectarea device-ului detinut si a optiunii Garmin Pay din sectiunea Garmin Devices
  • Selectarea unui cod de securitate
  • Adaugarea datelor cardului Visa sau scanarea acestuia folosind camera telefonului
  • Acceptarea Termenilor si a conditiilor de utilizare
  • Activarea cardului Visa BT in Garmin Pay prin apelarea echipei BT Call Center (0264 30 80 28; *8028)

Banca Transilvania este liderul cardurilor din Romania, cu 3,2 milioane de carduri in portofoliu (circa 80% fiind carduri Visa) si a captat o cota de piata de 19%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri