Asirom, prin intermediul unui parteneriat cu Telios, a lansat un serviciu de hotline medical, accesibil online sau telefonic, și care poate fi atașat la asigurarea de sănătate corporate.

În cazul accesării telefonice, se va intra în legătură cu un medic și se pot accesa două specialități medicale: medicină generală și pediatrie. Pentru cei care accesează serviciul online, sunt disponibile 13 specialități medicale, disponibile non-stop: medicină generală, pediatrie, cardiologie, stomatologie, ginecologie, dermatologie, kinetoterapie, psihiatrie, psihiatrie pediatrică, farmacie, fitness, nutriție și psihologie.

Noul beneficiu poate fi adăugat cu ușurință polițelor de sănătate corporate, în contextul actual, în care este preferabil să se evite spațiile publice și să se stea acasă.

Un studiu efectuat de Telios arată că 70% dintre vizitele medicale pot fi rezolvate prin hotline medical. Asta în contextul în care (în afară pandemiei) 85% dintre români amână vizită la medic, motivele principale fiind timpul prea mare petrecut în sălile de așteptare, costul prea mare sau speranța că problema se va rezolva de la sine, arată același studiu.

Asigurarea de sănătate corporate de la Asirom cuprinde mai multe servicii și beneficii, de la consultații medicale și servicii stomatologice până la spitalizare și intervenții chirurgicale, atât în spitalele private, cât și în cele de stat.

Citeste si:
Daunele RCA si CASCO pot fi solutionate online la Asirom
Asirom lanseaza o platforma...

Sursa foto: Andrey_Popov / Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Declarația pe propria răspundere, suficientă pentru amânarea ratelor
Setari Cookie-uri