Telios primește o investiție de 200.000 de dolari pentru a face mai accesibile serviciile medicale la distanță din România

În plină pandemie de COVID-19, într-o perioadă în care mersul la spital este recomandat doar pentru situații de urgență, investitorii români acordă o atenție sporită telemedicinei. Astfel, startup-ul românesc Telios, care oferă servicii de telemedicină, a încheiat o nouă rundă de investiții prin care a atras o finanțare de 200.000 de dolari, cu participarea investitorilor existenți și cu atragerea de noi investitori.

Runda de investiții a fost sindicalizată de Transilvania Angels Network din Cluj-Napoca, cu implicarea altor două rețele de investitori de tip angel, Growceanu din Timișoara și TechAngels România din București, prin Smart Impact Capital, un micro VC fondat de Matei Dumitrescu, vicepreședinte TechAngels România. Este prima dată când trei dintre cele mai mari rețele de investitori de tip angel din România realizează o investiție comună.

Te-ar putea interesa și: SanoPass și Telios includ consiliere medicală nelimitată prin telemedicină în abonamentele medicale pentru angajați

Serviciile Telios acoperă un număr mare și o plajă largă de pacienți, de la manageri, la angajați din diverse industrii, care, pentru a menține economia funcțională în timpul crizei actuale, au atât nevoie de protecție împotriva COVID-19, cât și de servicii de asistență medicală furnizate de la distanță. Finanțarea primită va fi utilizată pentru creșterea gradului de conștientizare a beneficiilor telemedicinei în România, consolidarea poziției pe piață, extinderea echipei medicale și îmbunătățirea funcționalităților platformei.

Deservim atât manageri de corporație care trebuie să lucreze de acasă, cât și șoferi de camioane sau lucrători din depozite, care au nevoie de sfaturi pentru sănătate în timp ce sunt pe drum sau în locații greu accesibile. Avem de departe cea mai mare amprentă socio-economică din telemedicina românească, ceea ce ne pune într-o poziție foarte bună pentru a avea o contribuție importantă asupra asistenței medicale în timpul crizei COVID-19. Mai multe companii și asigurători, precum Asirom, au optat pentru Telios Care- ca principal furnizor de servicii medicale de telemedicină

Citeste si:
Au fost înregistrate peste 10.000 de programări online la...
Peste 10.000 de programări...

Philip Choban, CEO și co-fondator al Telios.

Folosind Telios, companiile private și asigurătorii pot oferi angajaților și pacienților asigurați, împreună cu familiile lor, acces 24/7 la servicii de telemedicină de vârf furnizate de o echipă dedicată de medici și asistente. În loc să aștepte zile întregi pentru o vizită la medicul tradițional, pacienții pot apela la medic prin telefon sau online, primind o consultație de la cel mai potrivit specialist, în doar câteva minute, fără a fi expuși contactului cu alți pacienți.

Vezi și cum vor arăta serviciile medicale post-covid | Director general Medicover: Să lăsăm „competiția” pe mai târziu și să nu facem acțiuni hazardate

”Fiind un pionier pe piața românească, Telios aduce, prin intermediul fondatorilor săi, o bogată experiență americană în domeniul telemedicinei, ajutând sistemul de asistență medicală să învețe cum să reducă numărul de vizite la clinici și cum să beneficieze de economisirea timpului și a costurilor pentru angajați și companii și pentru introducerea unui important serviciu de obținerere a unei a doua opinii medicale. Toate acestea constituie o bază bună pentru o creștere masivă în lunile și anii următori”, a adăugat Florin Pop, Transilvania Angels Network și investitor fondator la Telios.

Citeste si:
Asirom introduce un serviciu de hotline medical la asigurările...
Asirom introduce un serviciu...

Telemedicina, o soluție pe termen lung, livrată în cel mai scurt timp

Telemedicina deține răspunsul la multe dintre problemele din sistemul de sănătate din România. Rezultate unui sondaj publicat la începutul anului 2020, la care au răspuns peste 10.000 de persoane din 8 orașe din România, a arătat că 85% dintre persoanele care au nevoie de asistență medicală amână de obicei vizita la medic sau o anulează cu totul. Acest lucru expune milioane de români la riscuri substanțiale pentru sănătate, zile de muncă ratate și o calitate a vieții mai scăzută. De asemenea, afectează în mod direct productivitatea și cifra de afaceri a companiilor, deoarece foarte mulți angajați nu vin la muncă din motive care ar putea fi evitate printr-o vizită timpurie la medic.

Citește și: Coronavirus | Cum ne tratăm în timpul crizei COVID-19. Serviciile de consultanță online și aplicațiile, la mare căutare


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri